فروش عمده ترشی زیتون رودبار

فروش عمده ترشی زیتون رودبار در همه جای کشور بصورت عمده و جزیی با قیمت مناسب معامله می شود، خرید و فروش فرآورده های زیتون اعم از روغن زیتون، زیتون پرورده، زیتون شور و ترشی زیتون بخاطر خواص فراوانی که دارد، رایج و پرسود است و فروش عمده ترشی زیتون  بصورت اینترنتی هم جدیدا شیوع پیدا کرده است.

فروش عمده ترشی زیتون

رودبار اولین تولید کننده زیتون در کشور

رودبار در استان سرسبز گیلان  حدودا ده هزار هکتار باغ زیتون فعال دارد و انواع زیتون های زودرس تا دیررس همگی را در خود جای داده اند.

انواع زیتون های کشت شده در رودبار شامل ارقام:

  • ماری
  • فشمی
  • مانزالینا
  • زرد
  • گلوله
  • روغنی دیررس

است و برداشت زیتون های زودرس از شهریور شروع می شود و با برداشت رقم های کنسروی ادامه می یابد و تا پایان آذر همچنان ادامه دارد.

شهرستان رودبار قطب تولید زیتون در گیلان و ایران است و کارگاههای روغن گیری زیتون و زیتون کنسروی و پرورده در این شهر فعالیت می کنند.

فروش عمده ترشی زیتون

فروش عمده ترشی زیتون صادراتی

کارخانجات صنایع تبدیلی و بسته بندی که با اراده بخش خصوصی و حمایت دولتی در قطب های تولید زیتون کشور تاسیس شده اند و با فرآوری صدها تن زیتون خام و تولید انبوه باکیفیت ترین ترشی زیتون های دنیا زمینه را برای صادرات این محصول مرغوب و فوق العاده به کشور های دیگر فراهم شده است.

فروش عمده ترشی زیتون صادراتی به کشورهای:

  • عربی همسایه
  • حوزه خلیج فارس
  • روسیه
  • اروپای شرقی
  • و غیره

فرستاده می شود و علاوه بر آن  فروش عمده ترشی زیتون صادراتی بخاطر درجه کیفی بالایی که دارد، مشتری داخلی فراوان هم دارد.

فروش عمده ترشی زیتون

خرید ترشی زیتون از تولید کننده و بدون واسطه

تولیدکننده های ترشی زیتون در شهر های مختلف مثل رودبار، منجیل و طارم، زیتون های خام را از باغدار ها می خرند و بعد آن را به شکل زیتون شور یا ترشی زیتون می فروشند.

تهیه ترشی زیتون به راحتی درست کردن بیشتر ترشیجات نیست و یک مرحله وقت گیر و سخت برای تلخی زدایی از آن دارد، بعد از این مرحله زیتون را فرآوری کرده و به شکل دلخواه چه شور، کنسرو یا ترشی در می آورند.

زیتون یک محصول ارزشمند و پرخاصیت است و  در ایران طرفدارهای زیادی دارد و با علاقه کنار غذاها سرو میشود و مصرف کننده عمده ترشی زیتون، ترجیح می دهد با خرید ترشی زیتون از تولید کننده و بدون واسطه قیمت نهایی کمتری بپردازد و سود بیشتری کسب کند.

فروش عمده ترشی زیتون

مرکز فروش ترشی زیتون در تهران

تهران بزرگترین مصرف کننده زیتون کشور است که البته مسئله عجیبی نیست، وجود یک جمعیت فعال بزرگ در این شهرو فعالیت هزاران رستوران، غذاخوری، فست فود و کلی سوپر مارکت و هایپر مارکت های بزرگ، این شهر را تبدیل به یک بازار بزرگ مرکز پخش ترشی زیتون در تهران تبدیل کرده است.

انواع ترشی زیتون پرورده ها و کنسرو زیتون ها از نقاط مختلف کشور بخصوص گیلان در اندازه عمده به تهران ارسال می شود و در آنجا در تمام مراکز فروش ترشی زیتون پخش می شود

وبسایت زرتوشه منبع مطمئنی برای فروش عمده ترشی زیتون است، جهت تماس با ما، از طریق تلفن و واتساپ اقدام فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما