خرید ترشک کیلویی از نمایندگی

خرید ترشک کیلویی از نمایندگی در بازار مواد خوراکی ایران جایگاه خیلی خوبی دارد و حتی در سال های اخیر در بازار بین المللی هم برای خود جایی دست و پا کرده است، نمایندگی ها عهده دار فروش ترشک کیلویی کارخانه ترشک سازی کشور در مناطق مختلفی از کشور هستند.

نمایندگی اینترنتی تولیدی ترشک کیلویی، محصول را با بهترین قیمت به صورت عمده ارائه می کند.

خرید ترشک کیلویی

ترشک میوه در ایران

بدون اغراق ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان میوه در دنیاست، میوه جاتی مانند سیب، مرکبات، انار و انگور در ایران در بیشترین حد تولید خود قرار دارند به همین خاطر کارخانجات ترشک و لواشک کشور هیچ محدودیتی از لحاظ تهیه مواد اولیه ندارند.

تولید ترشک و لواشک سابقه دیرینه در تاریخ مواد خوراکی کشور ما دارد ، همه ما ظرف های بزرگ ترشک آلوچه و آلبالو و سینی های پر از لواشک را در خانه مادر بزرگ هایمان دیده ایم و از گذشته فروش ترشک لواشک در اطراف مدارس رایج بوده است.

در چند دهه اخیر، تولید ترشک میوه در ایران وارد فاز صنعتی شده است و تولیدات را از نظر حجم و نوع توسعه داده است.

خرید ترشک کیلویی

کارخانه ترشک و لواشک ایران

کارخانه ترشک و لواشک ایران سال هاست که از قبل انقلاب در بسیاری از مناطق کشور شروع به کار کرده اند و با تولید انواع و اقسام این محصولات فروش این محصول را از سطح خانگی ارتقا داده اند، محصول در این کارخانجات مجهز با امکانات مدرن و دستگاه های اتومات تولید می شود و ظرفیت تولید در این مراکز صنعتی قابل مقایسه با تولیدات خانگی نیست، انواع ترشک های قدیمی و جدید را به مقدار زیاد تولید می کنند:

  • ترشک آلوچه
  • ترشک آلبالو
  • ترشک زردالو
  • ترشک قیسی
  • ترشک آلو سیاه
  • ترشک سیب سبز کوچک
  • ترشک گیلاس
  • ترشک انار
  • ترشک زرشک
  • ترشک تمشک
  • ترشک هفت میوه

تولیدی ترشک کیلویی، محصولات معرفی شده دارای سیب سلامت و با مجوز های بهداشتی و سلامتی لازم را در مقادیر زیاد بدون هیچ مشکلی عرضه می کنند.

 

خرید ترشک کیلویی

طرز تهیه لواشک و ترشک خانگی

طرز تهیه لواشک و ترشک خانگی بسته به نوع میوه یا خشکباری که استفاده می شود متفاوت است، اکثر ترشک ها را از جوشاندن انواع میوه جات مناسب و مخلوط کردن با چاشنیجاتی مانند نمک و شکر تولید می کنند، مدت کوتاهی این ترکیبات می ماند تا مزه های کاملا به خورد هم برود، گاها از ترکیب چند میوه هم استفاده می شود و یا اینکه از آب میوه هایی مانند انار و زرشک برای طعم دادن آن استفاده می گردد.

در مورد لواشک ها طرز تهیه بسیار ساده تر است، میوه ها پخته می شود و شیره آن بعد از غلیظ شدن و صاف کردن و اضافه کردن چاشنی دلخواه به صورت ورقه ای خشک می شود.

خرید ترشک کیلویی

نمایندگی فروش ترشک کارخانه

تولیدی ترشک کیلویی محصول را در وزن های مختلف و مورد نظر مشتری در بسته بندی های دبه ای و یا در پت به مشتری می رساند، این تولیدی ها برای فروش ترشک کیلویی به واسطه نمایندگی فروش ترشک کارخانه در شهرهای مختلف استفاده می کنند.

کارخانجات تولیدی برای فروش مستقیم و بیشتر در اقصی نقاط کشور، اقدام به تاسیس چندین نمایندگی در شهرها نموده اند؛ نمایندگی محصول را به صورت مستقیم از کارخانه یا کارگاه تحویل می گیرد و با مناسب ترین قیمت ممکن در سراسر کشور به فروش می رساند.

خرید ترشک کیلویی

خرید ترشک کیلویی به قیمت کارخانه

خرید ترشک کیلویی به قیمت کارخانه راه مناسبی برای تهیه محصول با هزینه های خیلی کمتر است، خوشبختانه امروزه کارخانه ها راه های ارتباطی متعددی برای فروش مستقیم و بی واسطه محصولشان پیدا کرده اند، کانال هایی مثل:

  • نمایندگی فروش محصول کارخانه
  • سایت فروش ترشک و لواشک

مشاورین و کارشناسان فروش در این مراکز حضوری و مجازی، لیست کاملی از قیمت های انواع ترشک را به مشتری عرضه می کنند تا خریدار به اندازه نوع مصرف و بودجه انتخاب خود را انجام دهد.

مجموعه زرتوشه فروش ترشک کیلویی عمده به قیمت کارخانه را برای مشتریان مهیا نموده است.

خرید ترشک کیلویی

شرکت پخش ترشک و لواشک

خرید ترشک کیلویی اولین چیزی که به ذهن می آورد نحوه مبادلات سنتی و غیربهداشتی این محصول است در صورتیکه فروش ترشک کیلویی امروزه در ظروف کاملا وکیوم شده و بهداشتی در فروشگاهها وجود دارد و مشتری می تواند با اعتماد کاملا به اندازه نیاز خریداری کند.

  • پت 10 کیلویی
  • پت 13 کیلویی
  • دبه 30 کیلویی
  • دبه 50 کیلویی

هر یک از این مراکز وظایف مختلفی بر عهده دارند، اکثر توزیع کنندگان جزیی ترشک و لواشک در ایران برای خرید ترشک کیلویی با شرکت های پخش مواد خوراکی در ارتباط هستند.

شرکت پخش ترشک و لواشک برای توزیع محصولات صد ها راننده و ماشین باربری در اختیار دارند تا محصولات را به تک تک خریداران در فروشگاه ها به صورت منظم می رسانند.

 

خرید ترشک کیلویی

خرید عمده ترشک کیلویی

ترشک و لواشک در کنار مزه منحصر به فرد و پر طرفداری که دارند به خاطر کم کالری بودن به عنوان یک خوراکی چربی سوز و لاغر کننده مورد توجه هستند و به غیر از بچه ها توسط بزرگسالان هم استفاده می شوند، فروش ترشک به صورت بسته بندی های چند گرمی در سوپرمارکت ها همه ما دیده ایم خوشمزه هستند و یک نفره ولی خرید ترشک کیلویی هم با انواع قیمت ها در بازار وجود دارد که تحت تاثیر تورمی که در خط تولید و قیمت مواد اولیه به وجود آمده رو به افزایش گذاشته است.

با توجه به اینکه خرید عمده ترشک کیلویی توسط برخی از مشاغل مثل:

  • فروشگاه ترشک و لواشک فروشی
  • هایپر مارکت ها
  • کافه ها و آب میوه فروشی ها

به شکل ثابت انجام می شود، این مراکز همیشه به دنبال خرید ترشک کیلویی با نازل ترین نرخ ممکن هستند تا سود بیشتری کسب کنند.

 

خرید ترشک کیلویی

فروش غیر حضوری ترشک و لواشک

علاقه مردم ما به مصرف ترشیجات با مزه در کنار شیرینی و تنقلات به بازار فروش ترشک کیلویی رونق فوق العاده ای بخشیده است.

خرید و فروش ترشک کیلویی در انواع مزه و طعم های متفاوت و جذاب از سوی تولیدکنندگان مختلف در بین مراکز فروش توزیع می گردد.

از رایج ترین روش های جدید برای خرید ترشک کیلویی، فضای مجازی فروش ترشک و لواشک است که محصولات را سرعت بیشتر، قیمت کمتر برای خریدار ارسال می کنند.

مجموعه معتبر زرتوشه، فروش غیر حضوری ترشک و لواشک عمده و مطمئن را از کارخانه به مشتری تحویل می دهد.

جهت ارتباط با ما از طریق تلفن یا واتساپ تماس حاصل فرمایید.

2

  1. سلام من تازه میخوام مغازه ترشی فروشی بزنم اگه ترشک سفارش بدم میتونین برام بفرستین .البته باکیفیت باشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما