فروش ترشی کیمچی در اصفهان

فروش ترشی کیمچی در اصفهان رونق خوبی بین مراکز خدماتی توریستی دارد، صدها هتل و رستوران در اصفهان بعنوان یکی از قطبهای گردشگری ایران به مسافران ایرانی و خارجی خدمترسانی میکنند با تنوع زیاد در چاشنیجات ایرانی و بین المللی.

خرید ترشی کیمچی عمده بصورت اینترنتی در اصفهان، کوتاهترین و ساده ترین مسیر برای تهیه این محصول خاص است.

فروش ترشی کیمچی

کیمچی خوراک مشهور کره

کیمچی مشهورترین چاشنی غذایی در بین کره ای هاست که خیلی زیاد از آن استفاده میکنند و از آن به عنوان افتخارات فرهنگ غذایی خود یاد می کنند.

کیمچی یک از خوراکی های تخمیر شده در کره است که با استفاده از سبزیجات و صیفیجات مختلفی تهیه می شود:

  • ترب سفید
  • خیار
  • کاهو چینی
  • پیازچه
  • برگ سیر

برخی از سبزیجات محبوب در تهیه کیمچی هستند که با ادویجاتی مانند سیر، زنجپیل و فلفل قرمز کره ای ترکیب و معجون خارق العاده ای تهیه میشود که در واقع از خانواده ترشیجات است.

جالب اینکه کیمچی را به اسم کره می شناسند ولی بیشترین تولید و فروش ترشی کیمچی در جهان به تولیدکننده های چینی اختصاص دارد و درصد زیادی از کیمچی وارداتی درکشور هم چینی است.

فروش ترشی کیمچی

بازار فروش کیمچی در کشور

شاید تصور کنید کیمچی همان ترشیجات خودمان است و هیچ فرق خاصی ندارد ولی اینطور نیست کره ای ها به کیمچی برای مزه و تخمیر سس ماهی اضافه می کنند که جایی در فرهنگ ما ندارد و البته همین مسئله باعث منحصربه فرد شدن این ترشی شرقی میشود.

اکثر ما حتما یکبار اسم کیمچی را در فیلم های کره ای و یا برنامه های آشپزی این کشور شنیدیم و یا حتی با تصویر  نحوه استفاده آن آشنا شدیم و حتما نسبت به آن کنجکاو شده ایم.

بازار فروش ترشی کیمچی بخاطر تمایل مردم به مصرف غذاهای چینی و کره ای رونق پیدا کرده است، وجود خارجی های مقیم تهران و یا توریست های که به شهرهایی همچون اصفهان سفر می کنند از عوامل ترویج مصرف این خوراک ها هستند و البته مصرف محصولاتی مثل کیمچی نوعی مدگرایی در بین ایرانیها هم محسوب می شود.

فروش ترشی کیمچی

طرز تهیه کیمچی در منزل

مواد اولیه:

  • کاهو چینی 1 عدد
  • نمک 4 قاشق غذاخوری
  • بلور شکر 1 قاشق غذاخوری
  • سیر له شده 1قاشق غذاخوری
  • زنجبیل رنده 1 قاشق غذاخوری
  • سس ماهی 2 قاشق غذاخوری
  • فلفل قرمز کره ای به اندازه دلخواه
  • آب جوشیده به اندازه نیاز
  • ترب سفید خلالی خردشده 1 عدد

کاهو را یصورت عمودی به چهارقسمت تقسیم کنید، سپس کاهو را کاملا با نمک آغشته نمایید و حدود دو ساعت در آب غوطه ور مینماییم بعد آنها را با آب سرد میشوییم و آبکش کرده تا خشک شود، ترب سفید هم خلالی نازک خرد میکنیم، برای تهیه خمیر، تمام ادویه را به همراه سس ماهی قاطی می کنیم تا شکل خمیری بدست بیاید و بعد کاهو ترب را در ظرفی با ادویه خمیری شده کاملا مخلوط می کنیم بطوریکه سطح سبزیجات را بپوشاند.

مواد آماده شده را در یک ظرف شیشه  بصورت فشرده میریزیم و در آن را می بندیم و چند روز در دمای محیط نگه میداریم هر روز سر کیمچی را باز کرده و سبزیجات رافشار میدهیم تا گاز اضافی خارج شود بعد آنرا در یخچال می گذاریم.

فروش ترشی کیمچی

مرکز فروش ترشی کیمچی در کشور

گسترش ارتباطات و دنیای مجازی سبب شده علاقه مردم به تست انواع غذا فرهنگهای دیگر زیاد شود، در این بین غذاهای جنوب شرق آسیا جذابیت خاصی داشته اند و مورد علاقه افراد تنوع پسند و کنجکاو هستند.

در حال حاضر رستورانهای معروفی در تهران، اصفهان و شهرهای بزرگ کشور، غذای آسیایی را سرو می کنند که اتفاقا با استقبال زیادی رو به رو شده است.

خوشبختانه مرکز فروش ترشی کیمچی در کشور در نقاط مختلفی وجود دارد ولی نه خیلی زیاد و همه گیر، بخاطر همین مهمترین منبع و مرکز دسترسی به ترشی کیمچی، سایت های فروش اینترنتی هستند.

برای خرید ترشی کیمچی عمده از هر نقطه در کشور با زرتوشه در تماس باشید.

فروش ترشی کیمچی

فروش کیمچی شیشه ای در هایپر مارکت ها

کیمچی غذای ملی کره است و آنرا به عنوان یک غذای اصلی درکنار برنج میشناسند ولی بیشتر از آن مثل ترشیجات و شوریجات به عنوان چاشنی کنار غذاهای دیگر استفاده میشود.

در ایران هم که مردمش عاشق خوردن چاشنیجات تخمیرشده ترش و تند هستند، کیمچی با ویژگیهای جدید برایشان جذاب است ولی هنوز درست کردن کیمچی درمنزل رایج نیست و علاقه مندان به دنبال مراکز خرید ترشیجات خارجی هستند.

در حال حاضر مشاغلی در این رابطه در نقاط محدودی وجود دارند که به کار خرید و فروش ترشی کیمچی  و چاشنیجات آسیایی دیگر میپردازند با این وجود بیشتر خرید ترشی کیمچی از طریق مارکتهای موادغذایی انجام می شود، فروش کیمچی شیشه ای در هایپرمارکت های بزرگ معمولا انجام می دهند.

فروش ترشی کیمچی

فروش ترشیجات خارجی در ایران

چند دهه بیشتر نیست که فروشگاه محصولات غذایی خارجی در ایران شروع به کار کرده است و محصولات مختلف چینی، ژاپنی، کره ای، ایتالیایی، فرانسوی و غیره  را عرضه می کنند، آنها با فروش غذاهای متنوع و جدید خارجی سبک نوینی در ذائقه ایرانی ها ایجاد کرده اند تا جایی که به سرعت با گسترش کار خود در رستورانهای خاص بسط داده اند.

خرید ترشی کیمچی برای کسانی که سبک غذای چینی و کره ای را می پسندند در این فروشگاهها امکانپذیر شده است.

در چند سال اخیر با افزایش روند فزاینده کاسبی های آنلاین و اینترنتی، این فروشگاهها اقدام به افتتاح شعبه های مجازی برای خرید ترشی کیمچی نموده اند تا هم فروش بیشتری داشته باشند و هم فروش ترشیجات خارجی برای مشتریان را راحتتر کنند.

فروش ترشی کیمچی

فروش عمده ترشی کیمچی

فروش عمده ترشی کیمچی برای ارسال به مراکز مختلف امکان دارد:

  • هتل
  • رستوران
  • فروشگاه مواد غذایی

خرید ترشی کیمچی عمده در کشور از بین ترشیجات کره ای و یا از بین محصولات داخلی تولید شده وجود دارد، محصولات داخلی، کیفیت عالی و مناسب دارد و بر مبنای ذائقه چشایی مردم ایران نسبت به کیمچی کره ای و چینی تغییر یافته است ضمن اینکه قیمت محصولات داخلی در مقایسه با محصولات خارجی وارداتی بصورت باورنکردنی منصفانه است و به همین خاطر خرید ترشی کیمچی داخلی به صورت عمده برای مصرف کننده جذابیت بیشتری دارد.

کارخانجات ترشی سازی در کشور که کیمچی هم بین محصولات دارند از طریق نمایندگی ها و شرکت های پخش در سراسر کشور فروش عمده ترشی کیمچی را انجام می دهند.

فروش ترشی کیمچی

خرید اینترنتی ترشی کیمچی

خرید اینترنتی ترشی کیمچی عمده همیشه به نفع خریدار است، خرید و فروش ترشی کیمچی عمده شرایط منصفانه تری نسبت به خرده فروشی کیمچی دارد ولی باز اگر خرید را از طریق سایت های معتبر اینترنتی انجام دهید محصول را با قیمت به مراتب ارزانتری تهیه می کنید.

  • خرید بدون واسطه کیمچی از تولیدکننده
  • شرایط راحت برای خرید عمده محصول
  • امکان ارسال محصول به نقاط مختلف کشور

از مزایای دیگر خرید ترشی کیمچی اینترنتی است.

مجموعه اینترنتی زرتوشه فروش ترشی کیمچی عمده را با قیمت مناسب عرضه می کند.

جهت ارتباط با ما از طریق تلفن یا واتساپ تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما