خرید خیار شور شیشه در شیراز

خرید خیار شور شیشه در شیراز با استقبال قابل توجهی روبه روست، شیراز به عنوان مسافرپذیرترین شهر ایران و یکی از بزرگترین شهرهای جنوب کشور دارای حوزه مصرف بزرگی در زمینه فروش و پخش خیار شور شیشه است.

خرید خیار شور شیشه

خرید خیار شور شیشه خانگی

شوریجات مختلف بخصوص خیارشور که در تولیدی ها و کارخانجات تهیه میشود و با بسته بندی های متنوع، با وزن های مختلف ارائه میشود، خوردن خیارشور در کنار غذاهای حاضری محبوبیت قابل توجهی دارند و همچنین جهت تزیین و سفره آرایی نیز استفاده میشوند.

زنان خانه دار زیادی درایران از عهده درست کردن خیارشور در منزل خودشان بر می آیند و خیارشور تخمیری باکیفیت بدون کوچکترین افزودنی و نگهدارنده تهیه میکنند و در ظرفهای شیشه و پلاستیک ذخیره می کنند.

این محصول جهت مصرف خانوار است ولی خرید خیار شور شیشه خانگی مورد پسند خیلی از افرادی است، که وقت و توانایی تهیه خیارشور در خانه را ندارند و در مراکز خرید و فروش خیارشور نیاز خود را میخرند.

خرید خیار شور شیشه

قیمت خرید خیار شور شیشه

نرخ قیمت خیارشور های مختلف اعم از انواع بسته بندی یا فله خیلی گوناگون است، قیمت خرید خیار شور شیشه هم با توجه به عوامل متعدد متغیر است:

  • خانگی یا کارخانه ای
  • برند خیارشور شیشه
  • مدل بسته بندی
  • کیفیت خیارشور
  • اندازه خیارشور
  • معیار های بهداشتی

مراکز مختلف فروش، پخش خیار شور شیشه را به نقاط مختلف کشور انجام میدهند.

در سال 1400 تورم در زمینه مواد غذایی فزاینده بوده و قیمت خرید خیار شور شیشه هم تاحدی افزایش یافته است که درنتیجه همین افزایش قیمت و همچنین ترس ناشی از شیوع کرونا، تولید خیارشور کاهش یافته است.

خرید خیار شور شیشه

مزیت خیارشور شیشه نسبت به بقیه بسته بندی ها

ایرانیان انواع ترشیجات و شورها را بخاطر نقش اشتها آوری که دارند در روی سفره غذا استفاده میکنند، دایره این ترشیجات و شورها تنوع گسترده در اندازه همه  ذائقه ها است ولی یکی از پرفروش ترین و همه گیرترین این خانواده، بدون شک خیارشور است، اگر قصد داریم غذای ساده ای را رنگ و بو ببخشیم تنها چند حلقه خیارشور بس است یا چیدن سفره رنگین و میهمان پسند بدون خیارشور قابل تصور نیست.

از محبوبترین ها در قالبهای بسته بندی خیارشور، خیار شور شیشه است که اکثرا جزءباکیفیت ترین ها هم هست، مهمترین مزیت خیار شور شیشه، کم بون مقدار آن است که مناسب مصرف خانواده هاست، خیارشوری که در آن باز شده باید جهت جلوگیری از خراب شدن، در یخچال نگهداری شود و از این لحاظ خرید خیار شور شیشه بهترین راه است.

خرید خیار شور شیشه

پخش عمده خیار شور شیشه

خرید خیار شور شیشه در مقادیر خیلی زیاد توسط:

  • هایپر مارکت
  • سوپری ها
  • بقالی ها

خریداری میشود تا بصورت جزیی دراختیار مشتریان قرار بگیرد.

پخش خیار شور شیشه در قدم اول توسط نمایندگی های فروش محصولات کارخانه ای به سایر مراکز توزیع کننده صورت می پذیرد و در مراحل بعد و قدم به قدم پخش خیار شور شیشه از مرکز خیار شور شیشه به مراکز محدودتر فروش میرود تا اینکه هر فرد قادر است خرید خیار شور شیشه را از سوپر محله خریداری کند.

خرید اینترنتی خیار شور شیشه بدون واسطه و مستقیم در هرحجمی ممکن است و جدیدترین و قابل اطمینان ترین راه موجود است.

جهت خرید خیار شور شیشه به صورت عمده با قیمت مناسب و ارزانتر با ما تماس بگیرید.

برای ارتباط با کارشناس مجموعه زرتوشه از طریق تلفن یا واتساپ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما