خرید ترشی سیر هفت ساله واقعی در تهران

خرید ترشی سیر هفت ساله واقعی در تهران باید از مراکز معتبر مواد غذایی صورت گیرد.
بدلیل تقاضای بسیار زیاد مشتریان برای خرید ترشی سیر هفت ساله و به دنبال پیشرفت جامعه و صرفه جویی در زمان مشتریان میتوانند از سایت های معتبر خرید و فروش مواد غذایی خرید کنند.
این سوال پیش می آید که چگونه میتوان در خرید ترشی سیر هفت ساله واقعی آن را از ترشی سیر تازه تشخیص داد؟
ترشی سیر هفت ساله واقعی رنگ آن تیره تر و شیرین است و سیر نرم  شده و پوست آن براحتی قابل جدا شدن است ، اما سیر ترشی تازه رنگ آن روشن و سیر کمی سفت تر است.

خرید و فروش ترشی سیر هفت ساله در بازار تهران

خرید و فروش ترشی سیر هفت ساله در بازار تهران در مدل های مختلفی به مشتریان عرضه میشود. مشتریان زیادی برای خرید ترشی سیر هفت ساله در بازار وجود دارند که این امر رقابت بین فروشندگان بازار تهران را افزایش میدهد و به همین دلیل تخفیف در خرید ترشی سیر هفت ساله در این مراکز بسیار زیاد است.

در بازار تهران خرید ترشی سیر هفت ساله از نوع سیر ترشی درشت خریداران زیادی داشته زیرا توانسته نظر مشتریان را به خودش جلب کند به همین دلیل از فروش بالایی برخوردار است.

قیمت ترشی سیر هفت ساله در میادین تره بار تهران

قیمت خرید ترشی سیرهفت ساله در میادین تره بار تهران بسیار متفاوت است که فروش ترشی سیر هفت ساله در بسته بندی های کوچک پرطرفدارتر است. قیمت ترشی سیر به شرایط فصلی و اقتصادی بستگی دارد که در فصل بهار و اوایل تابستان قیمت آن نسبت به فصل پاییز و زمستان کمتر است.

فروش ترشی سیر هفت ساله در میادین تره بار تهران بصورت روزانه است و ترشی سیر هرچه سال آن بیشتر باشد قیمت آن به مراتب نیز بیشتر است.

خرید ترشی سیر هفت ساله

کارخانه های تولید ترشی سیر هفت ساله در مازندران

کارخانه تولید ترشی سیر هفت ساله در مازندران بسیار زیاد است زیرا بدلیل آب و هوای مناسب، باران فراوان و خاک حاصلخیز، سیر در آنجا زیاد کشت میشود.
 بعضی از این کارخانه ها کار بسته بندی را انجام نمیدهند ، آنها ترشی سیر هفت ساله را به شرکت ها و کارخانه های دیگر میفروشند و آنها با بسته بندی زیبا روانه بازار میکنند.

ترشی سیر هفت ساله یکی از خوشمزه ترین ترشیجات است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است به همین دلیل کارخانجات زیادی بخصوص در مازندران بخاطر وجود سیر فراوان در آنجا شروع به تولید ترشی سیر هفت ساله کرده اند. مشتریان آن نیز خرید ترشی هفت ساله را بصورت حضوری یا اینترنتی از مراکز معتبر مواد غذایی تهیه میکنند.

روش تهیه ترشی سیر هفت ساله با طعم خانگی

ترشی سیر یکی از ترشیجات بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که در تمام فصول سال میتوان در کنار غذا استفاده کرد.
سیرهای تازه چیده شده برای تهیه ترشی سیر مناسب تر است که در فصل بهار وجود دارد اما اگر میخواهید از سیر رسیده استفاده کنید باید یک روز آن را در آب بخیسانید و بعد آن را تمیز کنید.
روش های زیادی برای تهیه ترشی سیر هفت ساله وجود دارد اما ما در اینجا یکی از بهترین روش ترشی سیر خانگی را برای شما عزیزان مطرح میکنیم.

مواد مورد نیاز برای تهیه ترشی سیر هفت ساله خانگی
سیر : یک کیلو
نمک: به مقدار لازم
سرکه: نیم لیتر

1.سیر را تمیز کرده و ساقه و ریشه و پوست اضافی آن را میگیریم و میشوییم و کاملا آن را خشک میکنیم.

2.در ظرف یا شیشه میچینیم و نمک را به آن اضافه میکنیم.

3.روی سیر را از سرکه پر میکنیم و در آن را میبندیم.

با گذشت چند روز سرکه به خورد سیر میرود مقدار سرکه از روی سیر کم میشود و باید باز سرکه به آن اضافه کنیم.

چطور میتوان ترشی سیر هفت ساله مورد اطمینان تهیه کنیم؟

هر چه ترشی سیر بیشتر بماند رنگ آن تیره تر و شیرین تر میشود و با گذشت زمان سیر نرم شده و پوست آن براحتی گرفته میشود. هرچه سال سیر بیشتر باشد خواص دارویی آن هم بیشتر میشود که برای درمان سرماخوردگی ، فشار خون ودیانت ،آلزایمر،عفونت و …….بسیار موثر است.
باید برای خرید ترشی سیر هفت ساله دقت کنیم که ترشی سیر صنعتی طعمی شور دارد و بواسطه جوشاندن با سرکه سیرآن قهویه ای رنگ میشود اما خواص ترشی سیر خانگی که با مرور زمان رنگ آن تیره میشود و طعم لذیذ تری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما