خریدار ترشک و لواشک در تبریز

خریدار ترشک و لواشک در تبریز عمدتا از میان عمده مشتریان این محصول خوشمزه از سرتاسر کشورمان هستند، مرکز ترشک و لواشک در تبریز با فروش عمده و مستقیم محصولات خود به خریداران، خیالشان از درگیری های روزمره با دلالان حوزه مواد غذایی راحت می شود.

شرکت زرتوشه محصولات تولید کننده محترم را به صورت انبوه و مستقیم در اختیار مشتری قرار می دهد.

خریدار ترشک و لواشک

عمده خریداران ترشک و لواشک

ترشک و لواشک از پرفروش ترین خوراکی های دلچسب برای سرگرمی های کوچک و پذیرایی های دوستانه است و معمولا در همه فروشگاه ها یک بخشی مربوط به فروش انواع بسته بندی ترشک و لواشک های چند گرمی وجود دارد که به شدت مورد پسند کودکان و نوجوانان است، از طرفی در چند سال اخیر فروشگاه هایی با عنوان ترشی فروشی در شهرهای مختلف شروع به کار کرده اند که با عرضه انواع ترشک های فله خوشمزه و خوش آب و رنگ که به ردیف در کاسه های شیشه ای بزرگ چیده شده اند نگاه هر مشتری و رهگذری را جذب می کنند.

هر روزه بر تعداد کسانی که از بازار مستعد مرکز ترشک و لواشک باخبر می شوند و این کار را شروع می کنند، افزوده می شود و این افراد تبدیل به عمده خریداران ترشک و لواشک می شوند که به مراکز فروش مستقیم محصول وابسته اند.

 

 

خریدار ترشک و لواشک

بزرگترین تولیدکننده ترشک و لواشک

ایران بزرگترین تولیدکننده ترشک و لواشک در جهان است و فرهنگ تهیه این محصولات خوشمزه سالیان درازی است که توسط اقوام مختلف ایرانی استفاده می شود اصولا ایرانی ها هنر زیادی در جلوگیری از هدر رفت مواد اولیه مثل میوه ها دارند.

قبلا تولید ترشک و لواشک به صورت خانگی توسط بانوان انجام می شد ولی الان وضعیت تغییر کرده است و کلی شرکت و کارخانه تولیدی در تبریز، مرند، شبستر و بسیاری از شهرهای دیگر بصورت صنعتی ترشک و لواشک عمده تولید می کنند.

پخش ترشک و لواشک هر روزه در کشور ما به صورت منظم از طریق شرکت های حضوری و مجازی انجام می گیرد.

مجموعه زرتوشه پل ارتباطی مستقیم میان تامین کننده مرکز ترشک و لواشک و خریدار عمده آن می باشد.

خریدار ترشک و لواشک

کارخانه ترشک تبریز

بیشتر عمده فروش های کشور خریدار ترشک و لواشک تبریز هستند، مهمترین مرکز ترشک و لواشک در ایران در منطقه آذربایجان است با وجود کارخانه ترشک تبریز و دهها کارخانه و تولیدی لواشک و ترشکی که در این ناحیه فعال هستند بیشتر خریداران از همه جای کشور خواهان تهیه نیاز عمده خود از بازار لواشک تبریز هستند.

همه نوع محصول فله ای و بسته بندی ترشک و لواشک با هر طعم و مزه ای در بازار ترشی ایران وجود دارد و خوشبختانه ایران در این زمینه سرآمد جهان است و یک بخشی از خریدار محصولات از کشورهای خارجی هستند.

خریدار ترشک و لواشک

ترشک و لواشک صنعتی

ترشک و لواشک را میتوان هم از میوه جات تازه تهیه کرد و هم از میوه خشک و شیره میوجات در آن استفاده می شود.

برای تهیه ترشک و لواشک، میوه جات را با گرمای زیاد پخته و سپس با اضافه کردن مواد مختلفی به آن هم فرآورده خوشمزه ای تهیه می کنند و هم یک محصول با ماندگاری زیاد تهیه می شود که نسبت به ترشک ها و لواشک های خانگی فسادپذیری بسیاری پایینی دارند و به خاطر پاستوریزاسیونی که روی آنها انجام می شود عاری از هر گونه میکرب و باکتری است، اغلب مواد مورد استفاده در ترشک و لواشک صنعتی شامل موارد زیر است:

  • نمک
  • شکر
  • اسید سیتریک
  • میوه و آب میوه
  • رنگ مجاز خوراکی
  • و نگهدارنده

ترشک ها و لواشک های صنعتی در کارخانجات مجهز در داخل و خارج کشور به وفور  خرید و فروش می شوند.

خریدار ترشک و لواشک

لیست کارخانه های تولید لواشک و ترشک

لیست انواع لواشک و ترشک در ایران بسیار متنوع است:

  • لواشک ورقه ای
  • تافی لواشک میوه ای
  • ترشک آلوچه
  • لواشک کیلویی
  • لواشک دو سر پیچ
  • ترشک فله ای
  • بسته بندی ترشک گرمی
  • باکس لواشک پذیرایی

لازم به ذکر است که همه این محصولات متنوع دارای چندین طعم و مزه تکی و ترکیبی هستند که در نهایت یک سبد بزرگی از انواع ترشک و لواشک را در بازار ایران داریم.

خریدار ترشک و لواشک هیچ محدودیتی از لحاظ خرید محصول مورد دلخواه خود ندارد و از لیست کارخانه های تولید لواشک و ترشک مستقیما خرید می کند.

خریدار ترشک و لواشک

بازار لواشک و ترشک تبریز

خرده خریدار مرکز ترشک و لواشک در ایران از گذشته این محصول را با تردید نسبت به کیفیت و بهداشت آن تهیه می کردند و بسیاری از پدر و مادر ها از خریدن ترشک ها و لواشک ها توسط فرزندانشان جلوگیری می کردند ولی در حال حاضر تولیدیجات ترشک و لواشک با استفاده از دستگاههای خودکار و به روز محصول تمیز و درجه یک وارد بازار کرده اند همچنین خواص زیاد ترشک و لواشک را نباید ندیده بگیریم.

  • مهمترین خاصیت این خوراکی ها کالری پایین آنهاست به خصوص در دنیای امروز که اکثر کودکان به خاطر مصرف شیرینیجات و شکلات زیاد دچار اضافه وزن هستند.
  • بسیاری ویتامین ها مثل آ و بی و سی موجود در میوه ها در فراورده های آنها هم وجود دارند.
  • فیبری که در این لواشک و ترشک وجود دارد، یک ملین فوق العاده گوارشی است.

بازار لواشک و ترشک تبریز پر از این محصولات مفید و خوشمزه است.

خریدار ترشک و لواشک

خریدار ترشک و لواشک فله در کشور

خریدار ترشک و لواشک فله در کشور محصول مورد نیاز خود را در بسته های چند کیلو گرمی و در حجم زیاد از هر شهری در ایران که باشند با استفاده از مراکز فروش مختلف ترشیجات تهیه می کنند.

  • نمایندگی مجاز فروش ترشک و لواشک، که راه ارتباطی برای تماس مستقیم خریداران با تامین کننده گان اصلی را فراهم می کند.
  • شرکت پخش ترشک و لواشک که عهده دار ساپورت فروشگاه ها و مارکت های سطح شهر هستند.
  • فروشگاه های مخصوص ترشیجات و شوریجات که به صورت روزانه انواع و اقسام محصول را عرضه می نند.
  • و از همه جدید تر و کاربردی تر، شرکت های فروش اینترنتی که گامی بزرگ به سویخرید و فروش غیر حضوری در سراسر کشور هستند.

خریدار ترشک و لواشک

سایت اینترنتی خریدار ترشک و لواشک

شرکت های اینترنتی معتبر با تهیه و پخش ترشک و لواشک آنها را در نقاط وسیع و گسترده ای از کشور توزیع می کنند.

سایت اینترنتی خریدار ترشک و لواشک، با ارتباط مستقیمی که با تولیدکنندگان بزرگ در کارخانه ها دارند، محصول را به صورت عمده و با قیمت ارزان تر بدست مشتری می رسانند.

مشتریان در این سایت ها در هر ساعتی از شبانه روز بدون در نظر گیری شب و یا تعطیلات میتوانند سفارش دهی انجام دهند و درگیر تعطیلات طولانی مدتی مثل ایام نوروز و یا روزای قرنطینه در شرایط کرونایی نشوند.

چنانچه قصد فروش محصولات خود را دارید، زرتوشه خریدار ترشک و لواشک عمده از شما تولید کننده و کارخانه دار محترم می باشد.

جهت ارتباط با زرتوشه از طریق تلفن یا واتساپ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما