تولید کننده ترشی بادمجان خوش مزه

ترشی بادمجان از خوش مزه ترین و پر طرفدار ترین ترشی هاست و طرز تهیه ساده ای نیز دارد. مواد اولیه این ترشی معمولا در هر 4 فصل سال قابل دسترسی می باشند و با رعایت چند نکته به راحتی خودتان می توانید این ترشی را تهیه و مصرف نمایید.

ترشی بادمجان

مواد اولیه و طرز تهیه ترشی بادمجان

مواد ولیه و طرز تهیه این ترشی بسیار شباهت به ترشی بادمجان ریز دارد و اکثر آیتم های این دو یکی است. اشاره ای در اینجا به طرز تهیه ترشی بادمجان خواهیم داشت. مواد اولیه آن به شرح زیر می باشد:

  • بادمجان قلمی: یک کیلوگرم
  • سیر:250 گرم
  • هویج: 200 گرم
  • سبزی ترش: به مقدار لازم
  • سرکه: به مقدار لازم

در ابتدا سبزی، هویج و سیر را پس از شست و شو کامل و خشک کردن، به طور کامل خرد می کنیم و با هم مخلوط می نماییم.
سپس شکم بادمجان ها را با یک برش عمودی باز کرده و این مواد اولیه را داخل شکم بادمجان می ریزیم و به مدت 5 تا 7دقیقه با سرکه ترکیب می کنیم.
حال بادمجان را به همراه این مواد داخل یک شیشه بزرگ گذاشته و تا روی آن را از سرکه پر می کنیم.
بعد از 10 الی 12 روز ترشی بادمجان ما آماده خواهد بود

ترشی بادمجان

خرید ترشی بادمجان

حد الامکان سعی داشته باشید که این ترشی را خودتان تهیه نمایید. چون خوردن ترشیی که ساخته دست خود فرد است لذت دیگری دارد ولی اگر وقت یا توانایی این امر را ندارید به راحتی می توانید با مراجعه مستقیم به ترشی فروشی ها و یا بعضی از سوپر مارکت های خاص، این ترشی را بخرید.
دقت داشته باشید که ترشی بادمجان یک ترشی خاص است و تهیه و عرضه آن کار هر کسی نیست پس تا جایی که می توانید این ترشی را فقط از خود ترشی فروشی های با سابقه تهیه کنید.
فروشگاه های آنلاین نیز برای خرید گزینه مناسبی هستند فقط در نظر داشته باشید که هزینه ای هم در این صورت باید بابت پست بپردازید.

ترشی بادمجان

قیمت ترشی بادمجان

ترشی بادمجان در حجم های مختلفی تهیه و عرضه می گردد و به نسبت حجم تولید شده قیمت آن نیز متفاوت خواهد شد. همچنین کیفیت های مختلفی نیز این ترشی دارد.
در درجه اول سعی داشته باشید از جایی این ترشی را بخرید که در مرغوبیت آن تردید نداشته باشید.
معمولا یک شیشه 500 گرمی این ترشی به قیمت 8 هزار تومان فروخته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما