مرکز خرید سیر ترشی در کشور

مرکز خرید سیر ترشی در کشور خیلی متنوع است.  از نمونه ترشی هایی که بسیار بازار مصرف بالایی دارد، سیر ترشی است. ترشی سیر ترکیبی است از سیر، نمک و سرکه که با اضافه کردن سبزیجات معطر و تند و گذراندن یک دوره زمانی معین، تبدیل به یک چاشنی عالی می شود.

استفاده از سیرترشی علاوه بر طعم فوق العاده ای که دارد با خواص درمانی بی نظیرش میتواند جایگزین مناسبی برای کسانی باشد که نمی توانند بوی سیر خام را تحمل کنند.

مرکز خرید سیر ترشی در کشور شامل:

  • مرکز فروش ترشیجات و شوریجات
  • هایپر و سوپرمارکت ها
  • فروشگاههای اینترنتی
  • بازارهای خانگی
  • کارخانجات تولید سیرترشی صنعتی

مرکز خرید سیر ترشی

خریدار ترشی سیر در تهران

خریدار ترشی سیر در تهران دایره وسیعی از افراد و مراکز را شامل می شود.  دسته بزرگی از این خریداران دائمی، زنان خانه دار هستند که صد البته بیشتر طالب ترشی سیر خانگی هستند. خریداران عمده دیگر رستوران ها، اغذیه فروشی ها و ترشی فروشی ها که معمولا توسط کارخانجات تولید سیر ترشی صنعتی اشباع می شوند.

مرکز خرید سیر ترشی

بازار فروش عمده سیر ترشی

بازار فروش عمده سیر ترشی در ایران به دو شکل سنتی و صنعتی کنترل می شود.

به شکل سنتی این زنان خانه دار هستند که با تجربه طولانی در فراوری این محصول، قسمت بزرگی از بازار مصرف را تامین می کنند و سیر ترشی تهیه شده توسط این زنان به علت پروسه سنتی تولید آن و طبیعی بودن، بسیار پرطرفدار است.

دسته دوم کارگاه ها و کارخانجات تولید سیر ترشی هستند که سیر ترشی را در مقادیر بالا و به شکل صنعتی تولید می کنند سیر ترشی تولید شده آنها معمولا مدت کوتاهی بعد تولید، قابل استفاده است، مزه شوری دارد و تغییر رنگ سیر را از همان ابتدا می توان دید.

مرکز خرید سیر ترشی

قیمت عمده سیر ترشی همدان

استان همدان به علت داشتن زمین های کشاورزی حاصلخیز برای تولید و کشت سیر، مناسب است و رتبه اول تولید سیر در کشور را به خود اختصاص داده است. سیر تولید شده در همدان کیفیت بهتر و مزه تندتری نسبت به سیر های تولیدی در شمال دارد و در نتیجه سیر ترشی تولید همدان بسیار مطبوع و لذیذ است و در نتیجه خریداران بیشتری دارد و با قیمت بالاتری در بازار مصرفی خرید و فروش می شود.

مرکز خرید سیر ترشی

خرید سیر ترشی صدفی شیشه ای

سیر ترشی خوشمزه، مغذی و البته بسیار پرفایده است که به عنوان مخلفات همراه غذا سرو می شود و خیلی هم پرطرفدار هست. تولید ترشی سیر به صورت پوست کنده باعث راحت تر شدن مصرف این چاشنی خوشمزه  و گسترده  شدن بازار خرید آن شده است. کارخانه های تولید سیر ترشی صنعتی هم از این بازار بالقوه استفاده و عرضه عمده سیرترشی صدفی و پوست کنده را عملی کرده اند. سیرترشی صدفی شیشه ای سی هزار تومن در مرکز خرید سیر ترشی به فروش می رسد ولی در نهایت قیمت آن بستگی به کیفیت سیر، نوع بسته بندی و سرکه مصرفی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما