قیمت خیارشور در سال 99

قیمت خیارشور سال 99 نسبت به سال گذشته تغییراتی را داشته است. البته لازم به ذکر است به دلیل بیماری کرونا از سال گذشته تا اردیبهشت ماه سال ۹۹ خرید و فروش خیارشور نیز کاهش یافته است. چنانچه در پی یافتن قیمت خیارشور در سال ۹۹  میباشید در ادامه با ما همراه باشید.

لیست قیمت خیارشور در سال 99

لیست قیمت خیارشور در سال ۹۹ تغییرات قیمتی محسوسی را شامل شده است. البته در این میان تولید کنندگانی نیز وجود دارند که به علت وجود بیماری کرونا در سال گذشته قادر به فروش محصول خود نشده اند و لیست قیمت خیارشور سال ۹۹ خود را همانند سال گذشته اعلام نموده اند.
در جدول زیر شما شاهد قیمت خیارشور حلب مخصوص، قیمت خیارشور حلب سوپر ، قیمت خیارشور حلب ممتاز، قیمت خیارشور درجه یک، قیمت خیارشور حلب نول، قیمت خیارشور حلب ساندویچی می باشید. البته لازم به ذکر است بنا به تعداد سفارش مشتری قیمت ها تغییر می کند و تخفیفات ویژه ای را شامل میشود. چنانچه قصد دریافت قیمت خیارشور در سال ۹۹ و یا قصد خرید و فروش خیارشور را دارید با مشاورین گروه زرتوشه تماس حاصل نمایید.

نوع خیارشورقیمت خیارشور ( تومان )
خیارشور حلب مخصوص150,000
خیارشور حلب سوپر ویژه 100,000
خیارشور حلب گرید a100,000
خیارشور حلب گرید b(ویژه )80,000
خیارشور حلب گرید c(ممتاز )70,000
خیارشور حلب گرید d(درجه یک )60,000
خیارشور حلب گرید f(نول )55,000
خیارشور حلب گرید e(ساندویچی )40,000
لیست قیمت خیارشور در سال 99

مرکز پخش عمده خیارشور فله ای در سال 99

قیمت خیارشور فله ای نسبت به قیمت خیارشورکارخانه ای و بسته بندی شده به مراتب ارزان تر میباشد. چه بسا از لحاظ کیفیت با هم برابری میکنند. پخش عمده خیارشور فله ای در سال 99 با افزایش قیمتی نیز همراه بوده است که در جدول ذیل اشاره ای به قیمت خیارشور سوپر ویژه ، قیمت دبه ای خیارشور ویژه، قیمت فله خیارشور نول و قیمت خیارشور یک پرداخته ایم. البته به ازای خرید تا 100 دبه خیارشور با تخفیف ویژه ای نیز برخوردار خواهید بود. جهت دریافت لیست قیمت به روز شده خیارشور و قیمت خرید و فروش خیارشور دبه ای ، فله ای و کارخانه ای با مشاورین گروه ما همین حالا تماس حاصل نمایید.

نوع خیارشورقیمت خیارشور ( تومان )
خیارشور دبه ای سوپر ویژه87000
خیارشور دبه ای ویژه 57000
خیارشور دبه ای نول37000
خیارشور دبه ای یک 27000

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما