قیمت انواع ترشی سال 99

قیمت انواع ترشی سال 99 از درب کارخانه برای مشتریان عزیز در ادامه توضیحات ذیل قابل مشاهده می باشد. البته لازم به ذکر است قیمتی که در این مطلب مشاهده می نمایید به بیان برخی از قیمت انواع ترشی سال 99 می پردازد. 

لیست قیمت عمده انواع ترشی در سال 99 

لیست قیمت عمده انواع ترشی در سال 99 نسبت به سال گذشته تغییر کرده است و با افزایش قیمت همراه بوده. البته سعی کرده ایم کمترین افزایش را در قیمت انواع ترشی سال 99 داشته باشیم تا بتوانیم رضایت شما مشتریان را جلب نماییم.

قیمت انواع ترشی سال 99

ردیف ترشیجات لیته قیمت ( تومان )
1 ترشیجات لیته، شورهای مخلوط ، 800 گرمی        6,500
2 ترشیجات لیته، شورهای مخلوط ، 1/5 کیلویی      12,500
3 ترشیجات لیته، شورهای مخلوط، 11 کیلویی، هر کیلوگرم        5,500
4 ترشیجات لیته، شورهای مخلوط، 40 کیلویی      190,000
5 ترشی گل سیر، شیشه 800 گرمی       10,500
6 ترشی گل سیر، 11 کیلویی، هر کیلوگرم       10,500
7 ترشی نازخاتون، قوطی 800 گرمی        8,500
8 ترشی نازخاتون، سطلی هر کیلوگرم        8,500
9 ترشی هندوانه ابوجهل، شیشه 700 گرمی        6,500
لیست قیمت عمده انواع ترشی در سال 99 

قدمت تهیه و تولید سرکه در جهان

همانطور که میدانید سرکه یکی از بهترین انواع چاشنی می باشد که اگر از برنامه غذایی مردم حذف شود باعث به خطر افتادن سلامتی آنها می شود. ما از سرکه ها علاوه بر اینکه برای تهیه ترشی از آنها استفاده می‌کنیم برای طعم خوش سالادها و سس ها نیز از آنها استفاده می‌کنیم.

بیشتر تمدن های باستان مانند رومیان و یونانیان از سرکه استفاده می کردند و برای آنها بسیار اهمیت داشته. با استفاده از سرکه ها غذاهایی با طعم ترش درست می کردند و برای نگه داشتن گوشت ماهی و سبزی ها برای مدت طولانی از سرکه  استفاده می کردند. در خیلی از موارد از انواع سرکه ها به عنوان دارو استفاده میشد.
رومیان باستان بعد از شکار ، گوشت ها را به داخل سرکه گذاشته تا دیرتر فاسد شوند. 

قدمت تهیه و تولید سرکه در جهان

استفاده از سرکه و ترشی در تمدن ایران

استفاده از سرکه و ترشی در تمدن ایران قدمت چندین ساله دارد. به طوری که همه ساله با آغاز سال جدید و شروع فصل بهار طبق رسوم قدیمی از سرکه به عنوان یکی از سین های سفره هفت سین استفاده می کنند.

ایرانیان به این دلیل از سرکه به عنوان یکی از سین های سفره استفاده میکنند زیرا بر این باوراند که سر که مظهر تندرستی و برکت می باشد. از آنجا که در سرکه آب انگور تخمیر شده وجود دارد و درخت انگور نیز مظهر برکت است.

استفاده از سرکه و ترشی در تمدن ایران

قیمت انواع ترشی سال 99 در فروشگاه اینترنتی

قیمت انواع ترشی سال 99 در فروشگاه اینترنتی زرتوشه قابل عرضه می باشد. چنانچه قصد دریافت قیمت انواع ترشی سال ۹۹ را داری میتوانید از طریق تلفن و یا شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. 

فروش عمده ترشی

فروش عمده ترشی با قیمت کارخانه ای

فروش عمده ترشی کارخانه ای با بسته بندی های مختلفی در شهرهای مختلف صورت میگیرد. آیا میدانید بهترین ترشی کشور متعلق به کدام استان میباشد؟
آیا از کیفیت ترشی هایی که مصرف میکنید با خبر هستید ؟
ترشی یکی از لذیذ ترین چاشنی های کنار غذا میباشد که باعث اشتها و در بعضی مواقع ، در بعضی از افراد که زمینه چاقی را دارند باعث افزایش وزن میگردد، زیرا میل به غذا خوردن را بالا میبرد.
فرو ش عمده ترشی کار بسیار راحتی نمیباشد زیرا کارخانه دار باید مواد اولیه را با قیمت مناسب در بهترین زمان ممکن خریداری کند و نیاز به سرمایه زیاد دارد. ما در شرکت زرتوشه با توجه به ظرفیت بالای تولید و فروش عمده ترشی سعی داریم که فروش عمده ترشی را با قیمتی مناسب تحویل مشتریان عزیز نماییم. چنانچه قصد خرید و فروش عمده ترشی با قیمت کارخانه را دارید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما