فروش سیر ترشی در گیلان

فروش سیر ترشی در گیلان پرفروش ترین ترشیجات این خطه کشورمان است و درصد بالای سیر ترشی گیلان به مناطق دیگر کشور ارسال می شود.

فروش سیر ترشی در گیلان

سیر ترشی گیلان بهترین سیر ترشی کشور

فروش سیر ترشی در گیلان جزء خرید و فروش های روتین و همیشگی است، گیلانی ها به غیر از اینکه مصرف کننده های عمده سیرترشی اند بزرگترین تولیدکنندگان سیرترشی ایران هم محسوب میشوند.

سیر بخش لاینفکی از سبد غذایی گیلانی هاست که متناسب با رطوبت بالای هوا دراین منطقه بخاطر طبیعت گرم و خشک سیر، برای سلامتی و متعادل کردن طبع بسیار مفید است، در عین حال سیر ترشی یک چاشنی محبوب برای کامل کردن یک سفره ایرانی است، کافی است یکبار همراه غذایتان چند حبه سیر ترشی بخورید تا دیگر هیچ وقت آن را از سبد خریدتان حذف نکنید.

فروش سیر ترشی در گیلان

تولید کننده سیر ترشی

سیر ترشی از ترکیب بوته های سیرخشک یا تازه بهمراه سرکه و نمک بدست میآید و بوی کمتری نسبت به سیرخام دارد و مناسب کسانی است که بوی تند سیر اذیتشان میکند.

ترشی سیر از معدود ترشیجات و شوری هایی است که از نظر پزشکان و طبیبان سنتی مضر نیست و حتی خوردن آن توصیه هم می شود.

سیر ترشی در گیلان بصورت سنتی برای رسیدن حداقل به یک سال زمان نیاز دارد و هرچه بیشتر بماند نرم تر و تیره تر میشود و سیر ترشی چند ساله بخاطر خاصیت دارویی و درمانی اش مشتری های زیادی هم دارد ولی در چند سال اخیر شیوه های جدیدی برای درست کردن سیر ترشی بکار میرود که در زمانی کوتاه به سیر ترشی غلیظ و تیره دست پیدا می کنندم مثل دو مورد زیر:

  • جوشاندن سیر برای نرم شدن
  • اضافه کردن شکر و تمبر هندی برای غلیظ تر شدن و پیداکردن مزه ملایم

فروش سیر ترشی در گیلان

نمایندگی فروش سیر ترشی در گیلان

نمایندگی فروش سیر ترشی در گیلان، بهترین و اصیلترین سیر ترشی های شمال را با کیفیتی عالی و قیمت مناسبتر عرضه میکنند.

نمونه های باکیفیت خانگی و همینطور سیر ترشی های صنعتی به وفور در بازار وجود دارند و هر کدام از آنها بخاطر طعم و مزه منحصر به فردشان مشتریای خاص خود را دارند، نمایندگی فروش سیر ترشی در گیلان با خرید و فروش عمده سیر ترشی در انواع بسته بندی شده و فله ای، محصول را قیمت های مختلفی روانه بازار مصرف میکنند، این نمایندگی ها علاوه بر تامین سیر ترشی این منطقه کار ارسال و پخش سیر ترشی به مناطق گسترده ای از کشور را انجام میدهند.

فروش سیر ترشی در گیلان

فروش اینترنتی سیر ترشی گیلان

تولید غذاها و ترشیجات محلی بعنوان یک کسب و کار زودبازده و کم دردسر تبدیل به یکی از مشاغل موردتوجه شده است، گیلان بخاطر داشتن مزارع بزرگ سیر و فراوانی این محصول در آن و اینکه مردم این منطقه تجربه زیادی در تهیه سیر ترشی دارند تبدیل به مهمترین تولیدکنندگان سیر ترشی در کشور شدند.

خرید و فروش سیر ترشی در گیلان خیلی پررونق است و فروش فوق العاده  و درامد خوبی دارد و چه راهی ساده تر و کم هزینه تر از خرید و فروش اینترنتی.

از معدود مزایای خرید و فروش اینترنتی:

  • قدرت انتخاب زیاد در فضای اینترنتی
  • اطمینان از فروش محصول
  • حذف هزینه های دلالی
  • و کمتر شدن هزینه سرسام آور رفت و آمد

جهت خرید و فروش سیر ترشی از سایت معتبر زرتوشه، تنها کافیست با تلفن و واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما