فروش سیر ترشی خانگی طبیعی در تهران

فروش سیر ترشی خانگی طبیعی در تهران از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است . میدانید چرا ؟
چون اکثر مردم به خواص بیشتر سیر ترشی خانگی طبیعی پی برده اند و به همین دلیل راغب به خرید و فروش سیر ترشی خانگی طبیعی در تهران میباشند.

فروش سیر ترشی خانگی

خرید و فروش سیر ترشی خانگی طبیعی در شهر تهران

از گذشته تاکنون هنرهای دستی ، غذاهای محلی و خانگی از توجه زیادی برخوردار بوده و هست.به همین دلیل بسیاری از افراد ، آن را بعنوان کسب درآمد و شغل خود پذیرفته اند.
بسیاری از کارآفرینان در تهران و شهرستانها دست به تولید محصولات خانگی زده اند که یکی از این محصولات ،سیر ترشی خانگیست.
سیر ترشی خانگی یکی از ترشیجات پرطرفدار بین مردم است و بهتر است با غذاهای گوشتی میل شود که باعث افزایش اشتها میشود و فواید زیادی برای بدن انسان دارد.
خانم های خاندار برای اینکه هم درآمد مستقلی داشته باشند و هم در کنار خانواده خود باشند دست به کارهای خانگی زده اند.

که امروزه فروش سیر ترشی خانگی و طبیعی در تهران درآمد خوبی دارد.
فروش سیر ترشی خانگی در تهران از فروش بالایی برخوردار است. زیرا امروزه بدلیل بیماری های زیاد مردم بیشتر به ترشیجات خانگی نسبت به کارخانه ای روی آورده اند. زیرا ترشی خانگی کاملا طبیعی و بدون هیچ مواد افزوده ای تولید میشوند و مصرف این نوع ترشیجات به بدن انسان ضرری نمیرساند و حتی فوایدی هم دارد.

فروش سیر ترشی خانگی

قیمت فروش سیر ترشی خانگی در سال 99 در تهران

در تهران بدلیل نبود سیر فراوان ، قیمت آن بیشتر از شهرهایی است که کشت سیر میکنند.
بدلیل آب و هوای نامناسب در سال 99 باعث خراب شدن سیر شده و همین امر باعث شده سیر کمبود پیدا کند و قیمت آن نسبت به سال های قبل افزایش پیدا کند.
دلیل دوم افزایش قیمت فروش سیر وجود کرونا ویروس است که سیر از سرماخوردگی جلوگیری میکند ومصرف سیر در برنامه غذایی مردم بیشتر شده.
قیمت فروش سیر در شهرهای تولید آن نسبت به شهر تهران ارزانتر است و چون مواد اولیه سیر ترشی گران است به مراتب قیمت فروش سیر ترشی خانگی در تهران از قیمت بالایی برخوردار است.

فروش سیر ترشی خانگی

طرز تهیه سیر ترشی خانگی با سرکه طبیعی

یکی از روش های ساده و بسیار خوشمزه و سیر ترشی خانگی را به شما عزیزان در اینجا به اشتراک میگذارم.
مواد لازم:

  • سیر: یک کیلو
  • نمک: به مقدار لازم
  • سرکه طبیعی: نیم لیتر

طرز تهیه:
ابتدا سیر را تمیز کرده و پوست اضافی آن را گرفته و خوب میشوییم و صبر میکنیم تا خوب خشک شود.
بعد در ظرفی که میخواهیم در آن ترشی بریزیم سیر را میچینیم و به آن سرکه و نمک اضافه میکنیم.
تا جایی سرکه میریزیم که تمام سطح سیر را سرکه بپوشاند.
سیر ترشی خانگی بهتر است از سرکه بالزامیک یا خرما یا رب انار استفاده نشود. سیر ترشی خانگی باید خود به خود بعد از چند سال رنگ آن تیره و شیرین تر شود به همین دلیل به آن ترشی خانگی میگویند.و اگر از سرکه بالزامیک و خرما استفاده شود زودتر از موعد مقرر رنگ آن تیره و روشن میشود.طرز تهیه سیر ترشی خانگی با سرکه طبیعی

فروش سیر ترشی خانگی در تهران به صورت اینترنتی

با افزایش جمعیت بسیاری از تولیدات ترشیجات بصورت حضوری پاسخگوی تقاضای مردم نیست.به همین دلیل در کنار فروش حضوری فروش سیر ترشی خانگی بصورت اینترنتی هم دارند.
خرید سیر ترشی با کیفیت ،بدلیل مسافت دور یا هر مشکلات دیگر میتوانیم بصورت اینترنتی از طریق شبکه های مجازی خرید کنیم.
فروش سیر ترشی خانگی در تهران بصورت اینترنتی از طریق شرکت هایی که در پخش سیر ترشی خانگی هستند صورت میگیرد که این شرکت ها افرادی را بعوان مشاور استخدام میکنند که شروع به تبلیغ در سایت ها و شبکه های مجازی میکنند.

فروش سیر ترشی خانگی

مرکز فروش عمده سیر ترشی خانگی با کیفیت

سیر ترشی بخاطر طعم محبوب و مزه بسیار لذیذی که دارد طرفداران زیادی و فروش بالایی دارد که مرکز فروش سیر ترشی خانگی با کیفیت بیشتر خانم های خانداری که در کار تولید سیر ترشی خانگی هستند یا کارگاه های تولید سیر ترشی و یا شرکت هایی که در کار پخش و فروش سیر ترشی خانگی دارند هستند.
این مراکز فروش عمده سیر ترشی خانگی با کیفیت را به مراکز پذیرایی مثل سالن های غذایی ، آشپزخانه مرکزی و رستوران ها بفروش میرسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما