فروش سیر ترشی حبه ای مرواریدی

فروش سیر ترشی حبه ای مرواریدی جزء سیر ترشی های صادراتی میباشد. که در کشور های حوزه خلیج فارس طرفداران زیادی را داردو یکی از محبوب ترین و پرخاصیت ترین چاشنی ها از خانواده ترشیجات و شور ها است.

تنوع زیادی در تولید سیر ترشی وجود دارد:

  • استفاده از انواع سیر صورتی یا سفید
  • استفاده از سیر بوته ای یا حبه ای
  • استفاده ازسیرهای پوست کنده و صدفی یا با پوست

تولید سیرترشی حبه ای و پوست کنده به علت راحتی در سرو و مصرف آن خیلی بیشتر از گذشته شایع شده است و روز به روز هم به طرفداران آن افزوده می شود.

افراد و کارخانه های تولید کننده هم این بازار بالقوه  را شناخته و تولید این محصول راحت الحلقوم را افزایش داده اند.

فروش سیر ترشی حبه ای

فروش سیر ترشی حبه ای شیشه ای در کشور

فروش سیر ترشی حبه ای شیشه ای، به علت راحتی در استفاده از آن و ظاهر بهداشتی تر همیشه بازار پرفروش و قابل توجهی داشته است.

استفاده از شیشه در بسته بندی مواد باعث ماندگاری بیشتر، ظاهر مناسب تر و شیک تر می باشد و علاوه بر آن بسیار مناسب صادرات نیز می باشد به همین خاطر تقریبا همه تولید کنندگان سیرترشی حبه ای، فروششان به صورت شیشه ای است.

فروش سیر ترشی حبه ای

تولید کننده سیرترشی حبه ای در همدان

همدان اولین رتبه کشت و تولید سیر در کشور را به خود اختصاص داده، تقریبا شصت درصد تولید کل سیر کشور.

تولید کنندگان سیرهمدان، محصول خود را به صورت انواع سیرترشی فرآوری کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می دهند و سیرترشی همدان به اعتبار استفاده از سیر با کیفیت و شناخته شده، خریداران ثابت و پر و پا قرصی دارد.

فروشندگان، سیر ترشی خود را با نام معتبر سیر همدان در تمام کشور می فروشند و خریداران نیز به راحتی از هرجای کشور می توانند سیر ترشی همدان را از نمایندگی های فروش و سایت های اینترنتی تهیه می کنند.

فروش سیر ترشی حبه ای

انبار پخش عمده سیر ترشی حبه ای

سیر ترشی این محصول خوشمزه در کنار انواع غذاهای ایرانی یک ترکیب فوق العاده است. به همین خاطر سیر ترشی در تمام فصول، پرفروش و مشتریان خاص خود را دارد.

تولید کنندگان برای ساپورت بازار مصرف کنندگان خود در تمام طول سال، اقدام به انبار و نگهداری انواع سیر ترشی های حبه ای، بوته ای، چند ساله… می کنند و با پخش عمده محصول در سطح فروشگاه ها در طول سال تقریبا هیچ وقت کمبود محصولات سیرترشی در بازار حس نمی شود.

باید دانست پخش عمده سیر ترشی برای خریداران مقرون به صرفه تر و برای تولید کنندگان به علت فروش بالای آن، سود زیادی به همراه دارد.

فروش سیر ترشی حبه ای

بهترین سیرترشی حبه ای در کشور

کیفیت و مرغوبیت سیر ترشی، بستگی به سیر استفاده شده در آن و صد البته نوع سرکه دارد.

هر چه سیر تازه تر و بهتر باشد، سیر ترشی مرغوب تری خواهیم داشت. اگر می خواهید سیر ترشی حبه ای بی نقصی داشته باشید باید از سیرهای حبه شده سفت، درشت و سالم و خشک استفاده کنید و توجه داشته باشید که سرکه مورد استفاده حتما خالص باشد، برای اطمینان از خلوص سرکه می توانید آن را بجوشانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما