فروش سرکه انگبین با عسل طبیعی

فروش سرکه انگبین با عسل طبیعی در سالهای اخیر رونق خوبی پیدا کرده است که با توجه به کاهش وقت مردم به تهیه محصول در خانه و همچنین علاقه به مصرف مواد خوراکی طبیعی این رشد فزاینده بوده است.

مراکز فروش مختلف در فروشگاه سنتی و همینطور سایت های اینترنتی که در فضای مجازی کار خرید و فروش عمده این محصولات را انجام می دهند در فروش مستقیم و بی واسطه این محصول فعال هستند.

فروش سرکه انگبین

مصرف سکنجبین

سرکه ها یکی از مزه دهنده های اصلی در آشپزی ملل هستند و سرکه های خالص و ترکیبی زیادی هم در مناطق مختلف تهیه می شود:

  • سرکه سیب
  • سرکه انگور
  • سرکه مالت
  • سرکه خرما
  • سرکه برنج
  • و غیره

سرکه انگیبین در واقع یک شربت ترکیبی است که با مخلوطی از مواد ترش و شیرین و اضافه کردن عرقیات خوشبو بدست می آید و اصالتی کاملا ایرانی دارد.

سرکه انگبین یا همانطور که مصطلح است سکنجبین از نوشیدنی های صد در صد ایرانی است، گوارا و فرح بخش است، طبع آن نه سرد و نه گرم است و برای معتدل کردن مزاج عالی است.

فروش سرکه انگبین

خرید شربت سرکه انگبین

سکنجبین خواص زیادی دارد و در عین حال بسیار خوشمزه است و از گذشته از طرف طبیبان و حکیمان سنتی ایرانی مورد تاکید قرار گرفته است.

در گذشته سرکه انگبین را از ترکیب سرکه طبیعی با عسل و عرق نعنا به دست می آوردند که شربت فوق العاده مفیدی تولید می شده ولی در حال حاضر به خاطر گرانی قیمت عسل عمدتا از شکر برای تهیه سرکه انگبین استفاده می شود.

خرید شربت سرکه انگبین در کشور ما را عموما در بیشتر فروشگاه های مواد غذایی میتوان انجام داد، پر واضح است که میان فروش سرکه انگبین سنتی و انواع امروزی آن  هم از لحاظ خاصیت و هم طعم و مزه تفاوت های اساسی وجود دارد .

تولیدی سرکه انگبین، این نوشیدنی قدیمی و گوارا را معمولا در شیشه های یک لیتری کوچک در فروشگاه ها و عطاری ها می یابیم.

فروش سرکه انگبین

طرز استفاده سرکه انگبین

خرید سرکه انگبین به عنوان یک نوشیدنی خوشمزه در همه فصول سال استفاده می شود هم به صورت خنک و هم ولرم می تواند دلپذیر باشد، البته طرز استفاده سرکه انگبین با توجه به سرکه و عرقیات موجود در آن می تواند متفاوت باشد

مواد اولیه برای تهیه یک لیتر سرکه انگبین در خانه:

  • عسل 4 قاشق غذا خوری
  • عرق نعنا 10 قاشق غذا خوری
  • آب 4 لیوان
  • سرکه 4 قاشق غذاخوری

مواد را با هم ترکیبب  کنید و در ظرف شیشه ای نگه دارید، برای تهیه یک سرکه انگبین طبیعی و خوشمزه از سرکه سیب یا سرکه انگور طبیعی استفاده کنید، البته می توان به جای عسل از شکر استفاده کرد ولی مطمئنا خاصیت سرکه انگبین با عسل را نخواهد داشت.

فروش سرکه انگبین

خواص سرکه انگبین

فروش سرکه انگبین در مغازه های عطاری به وفور به فروش می رسد و برای درمان بسیاری از بیماری ها تجویز می شود ضمن اینکه استفاده از عرقیات متفاوت باعث خواص متعددی در سکنجبین می شود.

سرکه انگبین را اگر برای خواص و فواید آن استفاده می کنید حتما از محصول سنتی به همراه عسل استفاده کنید.

  • بر طرف کردن عطش در فصول گرم
  • مشکلات معده مثل ریفلاکس، سوزش و اسیدی شدن
  • صفرا بری
  • پاکسازی کلیه و مجاری ادرار
  • رقیق کننده خون
  • برطرف کردن تصلب شرائین
  • درمان بیماری های پوستی مانند اگزما
  • موثر بر مشکلات التهابی مفاصل

از تاثیرات درمانی شناخته شده و مورد توصیه سرکه انگبین می باشد.

سکنجبین را به همراه سبزیجات سرد و تری مثل کاهو و باقالی برای رفع سردی مزاج آن استفاده می کنند.

فروش سرکه انگبین

قیمت سرکه انگبین طبیعی

سیب و انگور از مهم ترین محصولات باغی ایران است که کیفیت جهانی آن زبانزد است و حجم خالص صادرات این میوه ها در جهان سرآمد بسیاری از کشور هاست، تولید سرکه تخمیری از سیب و انگور در کارخانه سرکه میوه ایران وجود دارد، از سویی ایران خود یک تولید کننده عسل در دنیا محسوب می شود ولی متاسفانه در چند سال اخیر بسیاری از عسل موجود در ایران به صورت مصنوعی تولید می شوند و کیفیت مورد نظر را ندارند.

قیمت سرکه انگبین طبیعی در بازار ایران وابستگی زیادی به قیمت مواد اولیه مورد نیاز آن دارد، با بالا رفتن فزاینده قیمت سیب و انگور و همچنین خشکسالی های سال های اخیر که اثرات منفی بر مقدار برداشت این محصولات در ایران گذاشته است طبعا قیمت این شربت و نوشیدنی فوق العاده هم افزایش یافته است.

لیست قیمت سرکه انگبین در انواع مختلف از طریق زرتوشه ارائه می شود.

فروش سرکه انگبین

فروش عمده سرکه انگبین

فروش عمده سرکه انگبین برای خرید ارزان تر آن نسبت به خرید تکی محصول برای مشتریانی که به محصول زیاد جهت عرضه در فروشگاه های خود احتیاج دارند به صرفه است، نرخ فروش عمده هر محصول با خرده فروشی آن تفاوت قابل توجهی دارد به طور معمول متقاضی برای خرید سرکه انگبین تمایل به ارتباط مستقیم با تولید کننده خانگی و صنعتی محصول دارد.

این ارتباط بدون واسطه از طریق نمایندگی فروش سرکه جات خانگی و یا نمایندگی تولیدی سرکه انگبین صنعتی انجام می گیرد.

فروش سرکه انگبین

مرکز فروش سرکه انگبین

فروش سرکه انگبین با عسل طبیعی در واقع یک محصول لاکچری و گران قیمت محسوب می شود و نرخ فروش بالایی نسبت به انواع صنعتی تولید شده با شکر دارد و قاعدتا  اقشار پایین تر جامعه به آسانی از عهده خرید آن بر نمی آیند.

با این وجود مرکز فروش سرکه انگبین صنعتی  در نقاط مختلفی از ایران فروش زیادی دارند از جمله این مراکز:

  • عطاری ها
  • مغازه های فروش سرکه و عرقیجات
  • سایت فروش انواع سرکه
  • نمایندگی فروش سرکه انگبین
  • مراکز فروش سرکه خانگی

اگر قصد خرید سرکه انگبین عمده  دارید، شرکت زرتوشه محصول را به قیمت تولیدی به شما عرضه می نماید.

فروش سرکه انگبین

فروش سرکه انگبین به صورت اینترنتی

خرید سرکه انگبین عمده را می توان در بیشتر مناطق ایران به راحتی از عمده فروشی های مواد غذایی و یا بطور مستقیم از تولیدی تامین کرد با این وجود خرید محصول در مناطقی که دور از مراکز فروش عمده محصول هستند دردسر های مختص به خود را دارد، در خرید و فروش سنتی، حضور اجباری در محل خرید، انتخاب و سفارش دهی چهره به چهره پول و زمان زیادی به خریدار عمده تحمیل می کرده است ولی در شیوه های مدرن تر که وابسته به گسترش اینترنت پرسرعت و رواج وسایل ارتباط جمعی بین اکثریت مردم است، خرید و فروش سرکه انگبین به صورت اینترنتی از طریق سایت های فروش مواد غذایی ممکن شده است.

مجموعه زرتوشه یکی از معتبر ترین و موفق ترین شرکت های اینترنتی در زمینه فروش انواع سرکه جات، ترشیجات و شوریجات از درب کارخانه، به سراسر کشور می باشد.

جهت ارتباط با کارشناس مجموعه زرتوشه از طریق تلفن و واتساپ تماس حاصل فرمایید.

2

  1. ممنون از توضیحات تکمیلی . درخواست خرید یک پک شربت سرکه انگبین دارم .ایا با عسل تهیه شده یا با شکر ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما