فروش رب ازگیل وحشی در شمال به صورت اینترنتی

فروش اینترنتی رب ازگیل وحشی در شمال از طریق فروشگاهای معتبر مواد غذایی و شبکه های اینترنتی صورت میگیرد.
فصل برداشت ازگیل پاییز است. بیشتر افراد خرید خود را در فصل پاییز یا اوایل زمستان انجام میدهند.
بیشتر مردم در سراسر ایران بدلیل مسافت دور، به شمال نمی آیند و از طریق شبکه های اینترنتی ، از فروشگاهای معتبری که فروش رب ازگیل را انجام میدهند خرید میکنند.

فروش رب ازگیل

محل فروش رب ازگیل طبیعی در مازندران

محل فروش رب ازگیل طبیعی در مازندران در فروشگاهای مواد غذایی یا بازارهای روز است که خانم های روستایی، برای کسب درآمد خود از فروش رب ازگیل استفاده میکنند. آنها رب ازگیلی که خود پخته اند را به بازار روز می آورند و بدون واسطه میفروشند.
فروش رب ازگیل توسط مراکز معتبر موادغذایی صورت میگیرد که آنها بصورت عمده از کارخانجات، شرکت ها و کسانیکه رب ازگیل پخته اند میخرند و خودشان بصورت حضوری یا اینترنتی میفروشند. مسافرانی که به شمال می آیند رب ازگیل را به عنوان سوغاتی میخرند.
در شمال ،جشنواره رب ازگیل برگزار میکنند که مردم برای دیدن به آنجا میروند و خرید میکنند که این کار هم باعث تبلیغ میشود هم باعث فروش رب ازگیل.

خرید و فروش رب ازگیل با کیفیت

خرید و فروش رب ازگیل با کیفیت دارای قیمت های متفاوتیست که کسانیکه به خواص درمانی آن پی برده اند همه ساله مصرف کنندگان رب ازگیل با کیفیت هستند. این افراد همیشه بدنبال خرید اصلی رب ازگیل با کیفیت هستند.
فروش رب ازگیل با کیفیت بخاطر درمان بسیاری از بیماری ها در بیشتر شهرها و حتی عطاری ها بفروش میرسد.

تفاوت رب ازگیل طبیعی و غیر طبیعی

رب ازگیل طبیعی یا همان خانگی بصورت کاملا ارگانیک و بدون هیچگونه مواد افزوده ای توسط خانم های خاندار و بیشتر خانم های روستایی تهیه میشود که در فصل پاییز موقع رسیدن ازگیل وحشی آن را می پزند و بسیار خوشمزه است.
اما رب ازگیل غیر طبیعی از مواد افزودنی مثل تمبر هندی و سرکه استفاده میکنند که طعم تند یا معمولی به آن میدهد که در کارخانجات تولید میشود.

روش تهیه رب ازگیل وحشی

در فصل پاییز میوه ای بنام ازگیل وحشی که نام محلی آن (کندس)گویند پخته میشود که خانم های روستایی شروع به پخت آن میکنند .

روش تهیه پخت ازگیل وحشی

  1.  ازگیل وحشی نیمه رسیده شده را میچینند و در جای تاریک نگهداری میکنند که کاملا پخته شود طوریکه فاسد نشود که باعث خراب شدن رب میشود.
  2. آن را شسته و در دیگی پر از آب، آپز میکنند و صبر میکنند تا خنک شود بعد آن را با دست یا ملاقه چوبی له میکنند تا گوشت آن از تخمش جدا شود.
  3. در یک پارچه نخی که در زبان مازندرانی (مدخال)گویند میریزند که ازگیل از آن رد شود طوری که فقط آب آن رد شود و چیز اضافه ای نرود که باعث کز شدن رب میشود.
  4. آب گرفته شده را بر روی شعله گذاشته تا بجوشد و به غلظت مناسب در آید که رنگ آن قهوه ای میشود و مزه ملس یا ترشی دارد.

تعداد افراد زیادی از این رب ازگیل برای چاشنی غذا و خواص درمانی که برای درمان بیماری ها از جمله عفونت، فشار خون ، فقرآهن و …..است استفاده  میکنند. خانم های تولید کننده برای کسب درآمد و امرارمعاش به فروش رب ازگیل می پردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما