فروش خیارشور سامن در ایران

فروش خیارشور سامن در ایران به علت شهرتی که سامن در تولید خیارشور غرب کشور دارد، رواج فوق العاده ای در شهرهای بزرگ و شلوغ ایران دارد و مراکز فروش خیارشور سامن در نواحی مختلف، در خدمت مشتریان است.

فروش خیارشور سامن

سامن شهر خیارشور ایران

سامن از توابع ملایر در استان همدان است و همچون بقیه نقاط همدان در زمینه تولید ترشی و شور ید طولایی دارد، شهر سامن از تولیدکنندگان عمده خیارشور در ایران است و هر سال تناژ زیادی خیارشور وارد بازار داخلی می کند و اشتغال زایی خوبی در سطح شهر سامن ایجاد کرده است و توسعه و رونق ان وابسته به توانمندی مردم در تهیه خیارشور است.

با اینکه سابقه تولید خیارشور در سامن سابقه حدود صد ساله دارد ولی بخاطر عدم توجه به بحث شناخت مشتریای جدید، صادرات محصول باارزش سامن تنها چند سال است که شروع شده و مهمترین مقصد صادرات آن هم کشور عراق است.

فروش خیارشور سامن

خرید خیارشور کارخانه ای سامن

ایرانی ها از نظر فرهنگی اهمیت زیادی به پذیرایی آبرومندانه از میهمانان خود دارند و به قول معروف با انداختن سفره های غذای رنگارنگ از میهمان پذیرایی می کنند، مخلفات نقش مهمی در تزیین سفره آنها دارد و مهمترین بخش این مخلفات، ترشیجات و شوریجات هستند.

شاید در بین مخلفات معروف تر و پر مصرف تر از خیارشور نباشد در دسترس همه و باب میل اکثریت مردم.

در گذشته خیارشور مصرفی در هر خانه ای تهیه می شد ولی امروزه تهیه خیارشور آماده در اولویت انتخاب است.

خیارشور سامن در گذشته به روش تخمیری در خانه ها تهیه می شد ولی در حال حاضر کارخانه خیارشور سامن، تولید عمده خیارشور شهر را برای فروش عمده خیارشور در ایران و همچنین برای صادرات انجام می دهد.

فروش خیارشور سامن

خرید مستقیم خیارشور سامن از تولید کننده

  • موقعیت جغرافیایی و تولید خیار باکبفبت
  • و تجربه تولیدکننده سامنی

دو عامل مهم در تولید خیاشور درجه یک در این شهر است.

خرید و فروش خیارشور سامن بصورت مستقیم از تولیدکننده، مزایای خوبی برای خریدار ها دارد:

  • خرید محصول تازه
  • پرداخت قیمت کمتر نسبت به خرید در سوپرمارکت ها و ترشی فروشی ها
  • قطع دست دلال ها و کمک به تولیدکننده

برای خرید خیارشور سامن  باید ارتباط مستقیم با تولیدکننده داشته باشیم و یکی از راحت ترین مسیرهای شناخت تولیدکننده عمده، مراجعه به  نمایندگی های حضوری و اینترنتی کارخانجات تولید خیارشور است.

فروش خیارشور سامن

 فروش آنلاین خیارشور سامن

درگیری های زیاد در دنیای پرمشغله امروز مثل:

  • ساعات طولانی کاری
  • ترافیک سرسام آور
  • گسترش دنیای ارتباطات
  • فراگیر شدن اینترنت

همه و همه افراد را قانع کرده برای خرید خیارشور سامن از مراکز حضوری فروش، از روشهای ساده تر و مقرون به صرفه تری استفاده کنند.

فروشگاههای اینترنتی، یک مجموعه ای از انواع ترشیجات و شور ها را در انواع مختلف از نوع خانگی تا برند های معروف کارخانه ای، عرضه می کنند.

با خرید خیارشور سامن از این سایت های آنلاین علاوه بر اینکه می توان خرید سریع تر و ارزان تری داشت، می توان از تخفیف های فصلی که در فروشگاههای مجازی است استفاده کرد.

زرتوشه فروش خیارشور سامن بصورت عمده و زیر قیمت بازار را انجام می دهد، برای مشاوره با کارشناسان سایت معتبر زرتوشه با تلفن و واتساپ تماس بگیرید.

6

  1. با سلام.بنده یک تولید کننده خیار بوته ای ارگانیک هستم و مایل به همکاری می باشم. آدرس.لرستان شهرستان زرخیز پلدختر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما