فروش ترشی مخلوط ریز به قیمت کارخانه

فروش ترشی مخلوط ریز با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. ترشی مخلوط از محبوب ترین و پرمصرف ترین نوع ترشی از خانواده ترشیجات است.

انواع مختلف ترشی های مخلوط لیته، ریز و درشت در کارگاه ها و کارخانه های ترشی سازی در همه جای ایران تولید می شود، به صورت بسته بندی و فله و به صورت عمده روانه بازار می شود.

بازار مصرف بزرگ ترشی مخلوط ریز در ایران سبب بوجود آمدن بازار رقابتی گسترده در تولید انواع ترشی مخلوط شده و خریدار می تواند به قیمت عمده و مناسب به محصول مورد نیاز خود دست یابد.

فروش ترشی مخلوط ریز

مرکز پخش ترشی مخلوط ریز در تهران

 

ترشی مخلوط ریز یه چاشنی فوق العاده کنار سفره غذاهای ایرانی مثل آبگوشت، دم پختک است و تقریبا پرطرفدارترین نوع ترشی هست، به همین علت سهم قابل توجهی از بازار خرید و فروش ترشی در بازار  تهران را به خود اختصاص داده است.

شرکت ها و نمایندگی های پخش مواد غذایی در همه نقاط تهران انواع مختلف ترشیجات را پخش و توزیع می کنند و خریداران هم ترشی مخلوط مصرفی شان را می توانند به راحتی به صورت حضوری( ترشی فروشی ها، سوپرمارکت ها..) یا غیر حضوری به طریق مجازی تهیه کنند. مرکز فروش ترشی مخلوط ریز در شهر تهران توسط شرکت زرتوشه قابل عرض میباشد با طعمی خانگی و مواد باکیفیت.

فروش ترشی مخلوط ریز

خرید ترشی مخلوط ریز خانگی

 

ترشی مخلوط ریز لذیذ و پر طرفدار است بالاخص که هنر دست زنان خانه دار باشد. ترشی مخلوطی که زنان خانه دار تهیه می کنند بهداشتی تر، جا افتاده تر و پر فروش تر است و  همیشه خریداران ثابتی دارد به همین خاطر خرید و فروش آن می تواند خیلی سود آور باشد. شما نیز میتوانید فروش ترشی مخلوط ریز را در شهر خود انجام دهید.

ضمن اینکه ترشیجات خانگی را باید از افراد و مراکز مطمعن خریداری کرد.

طرز تهیه ترشی مخلوط ریز

مواد لازم در تهیه ترشی مخلوط:

  • انواع صیفیجات مختلف مانند گل کلم، هویچ، کرفس، فلفل، سیب زمینی ترشی، خیار، پیاز، بادمجان، انبه، کلم برگ سفید و بنفش، سیر و موسیر
  • انواع ادویه جات شامل فلفل سیاه، زیره، نمک، سیاهدانه، زردچوبه، تخم گشنیز، گلپر
  • سبزیجات معطر همچون نعنا، ریحان، جعفری
  • سرکه سفید یا قرمز

مواد اولیه دلخواه را  تمیز کرده و می شوریم، سپس سبزیجات را کاملا ریز می کنیم و اجازه می دهیم کاملا خشک شود، مواد را داخل ظرف ریخته، سبزیجات معطر و ادویه جات را هم به آن اضافه می کنیم و سرکه را روی آن می ریزیم و در ظرف را محکم می بندیم. ترشی را در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری میکنیم.

فروش ترشی مخلوط ریز

انواع ترشی های مخلوط در کشور

 

ترشی مخلوط تهیه شده در بازار در انواع متفاوتی تهیه میشود. ترشی را در نقاط مختلف کشور به شیوه منحصر آن شهر تهیه می کنند، ترشی مخلوط ساده، تند، بندری، شیرازی نمونه هایی از انواع ترشی مخلوط است، حتی در بعضی مناطق به جای سرکه از آب گوجه و رب و تمبر هندی استفاده می کنند.

تولید کنندگان بنا به ذائقه شخصی می توانند ترشی مخلوط را به به شکل درشت و مجلسی تر و یا ریز و لیته تهیه کنند.
قیمت انواع ترشی های مخلوط در بازار بنا به تفاوت در کیفیت آن، متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما