فروش ترشی سیر ۴ساله

فروش ترشی سیر 4ساله در مناطق تولید سیر ترشی برای همه امکان پذیر است، پخش ترشی سیر 4ساله برای مشتریان در نقاط دور از طریق نمایندگی های اینترنتی ممکن شده است.

فروش ترشی سیر ۴ساله

فواید ترشی سیر 4ساله

فروش ترشی سیر ۴ساله از ترشیجات پرفایده و خوش طعم، جزء ترشیجات پرطرفداری است که حتی افراد بیمار و با بیماریهای خاص از خوردنش لذت میبرند.

ترشی سیر را از ترکیب سیرتازه یا خشک بهمراه سرکه تهیه میکنند و برای اماده شدن نیاز به زمان تقریبا طولانی دارد.

ترشی سیر تهیه شده طبیعی و سنتی بعد از یک سال قابل استفاده است اما ترشی سیر که در محیط  و مواداولیه تمیز و استریل، تهیه شود قابلیت ماندگاری حتی تا یک دهه را دارد حتما همه ما نام ترشی سیر چندساله به گوشمان خورده است، ترشی با سیرهای نرم، قهوه ای و پرمنفعت.

پرمنفعت بخاطر اینکه در گذر زمان سیر و سرکه به تعادل در طبع میرسند و ترشی سیر چندساله با طبیعت معتدل برای گرم مزاجان و سرد مزاجان مناسب است.

خرید ترشی سیر 4ساله در بین ترشی سیرهای چندساله علاقه مندان بیشتری دارد.

فروش ترشی سیر ۴ساله

مرکز ترشی سیر در شمال

ترشی سیر یک ساله یا دوساله هنوز بافت سفتی دارند و ترشی سیرهای هفت ساله و ده ساله خیلی نرم شده اند، خرید ترشی سیر 4ساله را بخاطر بافت مناسبی که دارد انجام می دهند.

مهمترین مرکز تولید ترشی سیر 4ساله در گیلان و مازندران است، سیر ترشی های کاملا طبیعی هنر دست زنان خانه دار شمالی، گردشگران ترشی سیر چندساله را به عنوان سوغاتی از بازار ها و ترشی فروشی های شمال می خرند و لذت می برند.

مرکز فروش ترشی سیر 4ساله  شهر های شمالی در نقاط مختلفی متمرکز است:

  • بازار روز ها
  • بازار های هفتگی
  • مغازه های ترشی فروشی خوش آب و رنگ
  • سایت های آنلاین فروش ترشیجات

خوشبختانه ترشی سیر در شمال در زمانهای مختلف سال موجود است و مشکلی برای خرید آن وجود ندارد حتی برای خرید و فروش عمده ترشی سیر.

فروش ترشی سیر ۴ساله

خرید و فروش سیر ترشی صنعتی

تقاضای زیاد برای ترشی سیر چند ساله در سالهای اخیر، افراد زیادی را وا داشته که به صورت صنعتی در کارخانه و کارگاه سیر ترشی چند ساله تولید کنند.

سیر ترشی چند ساله صنعتی در زمان خیلی کوتاهی آماده می شود و به عنوان سیر ترشی چند ساله فروخته می شود.

  • جوشاندن سیر در سرکه
  • اضافه کردن رب انار، تمبر هندی و شکر برای غلیظ کردن و رنگ دادن

دو راه معمول برای ترشی سیر فوری  است.

ناگفته نماند این ترشی سیر های فوری طعم و مزه فوق العاده ای دارند و به همین خاطر فروش ترشی سیر 4ساله فوری رونق فراوان در بازار ترشیجات دارد.

فروش ترشی سیر ۴ساله

پخش سیر ترشی در کشور

بازار فروش سیر ترشی در ایران رواج کم نظیری دارد و سیر ترشی بصورت عمده بوسیله رستورانها و غذاخوری ها خریداری می شود.

مراکز تولید سیر در ایران این بازار  پر سود را شناخته اند و سالانه هزاران کیلو ترشی سیر در مناطق سیرخیز کشور مثل همدان تولید می شود که در شهرهای متقاضی پخش می شود و درصدی نیز در جهت صادرات در نظر گرفته می شود.

راحت ترین و کم هزینه ترین شیوه برای پخش سیر ترشی 4ساله در کل کشور، توزیع و فروش اینترنتی است با قیمتی پایین تر از معاملات سنتی.

زرتوشه فروش ترشی سیر 4ساله، زیر قیمت بازار و عمده را انجام می دهد.

جهت مشاوره و خرید با تلفن یا واتساپ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما