فروش ترشی سیر | پخش عمده ترشی سیر صادراتی در کشور

فروش ترشی سیر بصورت عمده در کشور با توجه به هزینه های تولید در سال 99 با مشکلات زیادی مواجه بوده است. تولید کنندگان و فروشندگان عمده ترشی سیر باید شرایط نگه داری و سرمایه کافی جهت انبار کردن عمده ترشی سیر را داشته باشند. زیرا ممکنه در بعضی از مواقع نتوانند محصول و ترشی سیر خود را به موقع به فروش برسانند.
به همین دلیل ترشی سیر تازه خود را تبدیل به ترشی سیر :

  • ترشی سیر 2 ساله ( ترشی سیر دو ساله )
  • ترشی سیر 3 ساله ( ترشی سیر سه ساله )
  • ترشی سیر 4 ساله ( ترشی سیر چهار ساله )
  • ترشی سیر 5 ساله ( ترشی سیر پنج ساله )
  • ترشی سیر 7 ساله ( ترشی سیر هفت ساله )

نمایند.

فروش ترشی سیر

فروش ترشی سیر هفت ساله خانگی

 

فروش ترشی سیر هفت ساله خانگی بسیار پر درآمد میباشد اگر تولید کننده ترشی سیر ، از مواد اولیه خوب و سالم استفاده نماید.
استفاده از سرکه طبیعی و سیر سالم نقش تعیین کننده ای در ترشی سیر 7 ساله خانگی دارد و تولید کننده میتواند بعد از 7 سال ترشی سیر 7 ساله خانگی خود را با قیمت بالا به فروش برساند.

البته تشخیص ترشی سیر هفت ساله کمی برای مشتریان گیج کننده میباشد و هر کسی نمیتواند ترشی سیر هفت ساله منحصر به فردی را پیدا کند.
آیا شما جزء افرادی هستید که برای تشخیص ترشی سیر هفت ساله دچار مشکل شده اید ؟
گروه زرتوشه با استفاده از کارشناسان مجربی که دارد شرایطی امن برای خرید مطمئن برای خرید ترشی سیر هفت ساله را برای مشتریان به وجود آورده است.
شما میتوانید بدون دردسر و با یک تماس ترشی سیر هفت ساله خانگی و صنعتی را از ما دریافت نمایید.

فروش ترشی سیر

خرید و فروش ترشی سیر همدان در کشور

خرید و فروش ترشی سیر همدان در کشور در تمامی استان ها قابل دسترسی میباشد. امروزه با توجه به پیشرفت حمل و نقل جاده ای در کشور روزانه مقدار زیادی از ترشی سیر همدان به تمام نقاط کشور ارسال میگردد.
در این میان بسیاری از تولید کنندگانی که شرایط تولید و دسترسی آسان به سرکه ، که جز اصلی ترین مواد تشکیل دهنده ترشی سیر میباشد را دارا هستند، اقدام به خرید سیر همدان بصورت عمده میکنند. بعد از آن در کارگاه و کارخانه خود اقدام به تولید ترشی سیر همدان میکنند و به تمامی مشتریان خود نیز اعلام میدارند که ترشی سیر ما برای همدان است.
همدان نامی آشنا برای تمامی افرادی میباشد که خرید و فروش ترشی سیر همدان در کشور را انجام میدهند.
یکی از شهرهای مهم در استان همدان که شهر تویسرکان میباشد بزرگترین تولید کننده سیر در کشور میباشد. به نقل از مدیر جهاد کشاورزی شهر تویسرکان در سال 99 بیش از 10 هزار تن سیر در شهر تویسرکان تولید شده است.
به همین دلیل است که تویسرکان قطب اصلی در خرید و فروش ترشی سیر در ایران معرفی شده است.

فروش ترشی سیر

فروش عمده سیر ترشی خانگی

فروش عمده سیر ترشی خانگی محدود به استان و یا شهرستان خاصی نمیباشد. راز موفقیت فروش عمده ترشی خانگی در اختیار افرادی میباشد که ضمن تهیه سیر ترشی خانگی خوشمزه و باکیفیت در بحث تبلیغات و فروش آن نیز تلاش میکنند.
شاید بعضی از مشتری ها و مردم فکر کنند که فروش ترشی خانگی و بدون برند و بسته بندی مخصوص ، فاقد اعتبار و غیر قانونی میباشد. در کشور ما قانونی وضع شده است که فروشندگان سیر ترشی خانگی میتوانند با پیگیری و دریافت مجوز اقدام به ثبت برند خود نمایند و سیر ترشی خانگی خود را با نام و برند خود به فروش برسانند.

البته بسیاری از فروشندگان عمده سیر ترشی خانگی محصول خود را بطور مستقیم و بدون واسطه به صورت تبلیغات زبانی و فامیلی به فروش میرسانند و در شهر خود دارای اعتبار میباشند.

فروش ترشی سیر

فروش سیر ترشی چند ساله

فروش سیر ترشی چند ساله شاید در نگاه اول مقرون به صرفه نباشد. اما در شرایط فعلی و تورمی که در سال 99 بوجود آمده قیمت اجناس روز به روز در حال افزایش میباشد و افرادی که با مشکلات مالی مواجه نباشند میتوانند سیر ترشی تازه خود را با نگهداری در شرایط مطلوب تبدیل به سیر ترشی چند ساله نمایند و فروش ترشی سیر چند ساله را انجام دهند.

سیر ترشی چند ساله دارای خواص زیادی میباشد و جزء ترشی های محبوب همه ایرانی ها بر روی سفره غذاها به حساب میرود.
چنانچه شما قصد خرید یا فروش ترشی سیر چند ساله را دارید میتوانید با ما در ارتباط باشید.

فروش ترشی سیر

خرید اینترنتی سیر ترشی بصورت عمده

خرید اینترنتی سیر ترشی به مقدار زیاد و عمده کمی نگران کننده میباشد. خریداران اینترنتی سیر ترشی باید در ابتدا مقداری را به عنوان نمونه سفارش دهند و به فروشنده ترشی سیر عمده نیز اعلام کنند که مابقی ترشی سیر ها را طبق نمونه دریافت میکنیم.
چنانچه کمی دقت لازم را در هنگام سفارش اینترنتی سیر ترشی بصورت عمده را انجام دهید بدون هیچ خطری شما میتوانید خرید مطمنی را داشته باشید .

شما مشتریان عزیز میتوانید خرید اینترنتی سیر ترشی بصورت عمده را از مجموعه زرتوشه تهیه نمایید.

جهت دریافت قیمت روز و نمونه ترشی سیر همین حالا با ما ارتباط برقرار نمایید.
فروش ترشی سیر

فروش عمده سیر ترشی شیشه ای صدفی ( مروارید )

فروش عمده سیر ترشی شیشه ای صدفی یا سیر مروارید نسبت به ترشی سیر معمولی نایاب تر میباشد و هر تولیدی اقدام به تولید و فروش عمده ترشی سیر صدفی یا مروارید نمیکند.
در کشور ما شرکت های زیادی اقدام به فروش ترشی سیر مروارید یا صدفی بصورت شیشه ای میکنند که تمامی اینها فروششان در بسته بندی های شیشه ای است. از بعضی از برندها و فروشندگان ترشی سیر صدفی میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ترشی سیر مروارید اصالت
  • ترشی سیر مروارید سحر
  • سیر ترشی مروارید طراوت
  • ترشی سیر مروارید بدر

فروش ترشی سیر

 

خرید سیر ترشی عمده با قیمت مناسبپ

خرید سیر ترشی عمده میتواند سود زیادی را برای خریداران ترشیجات داشته باشد. خریداران سیر ترشی بصورت عمده ، در فصلی که سیر کشت میشود و سیر ترشی تازه بسیار زیادی وجود دارد انواع مختلفی از سیر ترشی ها شامل:

  • سیر ترشی حبه
  • سیر ترشی بوته ای
  • سیر ترشی مراورید
  • سیر ترشی صدفی

و نمونه های دیگر را در بسته بندی های مختلفی مانند ، دبه ای ، شیشه ای خریداری کنند. بعد از مدتی حتی سال ها بعد اقدام به فروش سیر ترشی نمایند و سود خوبی را بدست آورند.
آیا شما جزء خریدار سیر ترشی عمده میباشید؟
میتوانید با ارسال پیغام و ارسال مشخصات خود به سادگی با ما ارتباط برقرار نمایید و بهترین سیر ترشی همدان را خریداری کنید.

فروش ترشی سیر

بازار فروش سیر ترشی مرغوب در سال جدید

بازار فروش سیر ترشی در سال جدید بسیار داغ میباشد. داغ داغ. چون کسی نمیتواند از خرید سیر ترشی برای خوردن در کنار غذایی مثل آبگوشت بگذرد.

بهترین بازار فروش سیر ترشی در استان های :

  • مازندران
  • گلستان
  • سمنان
  • تهران

و استان های دیگر در بازار چه های هفتگی میباشد.
در این بازار چه های هفتگی خانم های سخت کوش در کنار مردان اقدام به فروش سیر ترشی مرغوب خود میکنند.
این بازار ها مخصوص به افراد خاصی نمیباشد و هر کسی میتواند فروش سیر ترشی خود را در انجا انجام دهد، مشتریان با دیدن کیفیت و قیمت ها در این بازار ها انتخاب میکنند از چه محصولی خرید نمایند.

فروش ترشی سیر

فروش سیر ترشی مروارید جهت صادرات

فروش سیر ترشی مروارید در کشور بسیار پرطرفدار میباشد. یکی از مقصد های مهم سیر تراشی مروارید یا سیر ترشی صدفی کشور عراق میباشد. متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان حوزه ترشیجات و مخصوصا تولید کنندگان سیر ترشی مروارید یا صدفی عدم بسته بندی درست جهت صادات میباشد.
نداشتن سیب سلامت مشکلی بزرگ برای صادرات سیر ترشی مروارید به کشور های زیر بوجود آمده است.

  1. عراق
  2. سوریه
  3. آذربایجان
  4. روسیه
  5. ترکیه
  6. امارات

امیدواریم که راه حلی مناسب برای این امر اتخاذ گردد تا همه تولید کنندگان سیر ترشی مروارید بتوانند فروش خوبی را داشته باشند و باعث پیشرفت خود و کشور عزیزمان شوند.

البته در سال های اخیر دولت به بحث صادرات محصولات غیر نفتی نگاه ویژه ای را اتخاذ کرده. اما این جوابگوی تولید بالای سیر ترشی مروارید در کشور نیست.

فروش ترشی سیر

 خرید و فروش عمده سیر ترشی تازه

خرید و فروش عمده سیر ترشی تازه با توجه با ذائقه مردم در مناطق مختلف طرفداران زیادی را دارد.
سیر ترشی تازه با توجه به ترد بودن و طعم خوبی که دارد نسبت به سیر ترشی چند ساله طلبه خودش را دارد. زیرا سیر ترشی چند ساله کمی نرم تر بوده و بعضی ها از نرمی آن لذت زیادی نمیبرند.
به همین دلیل سیر ترشی تازه بسیار پر فروش میباشد. البته استفاده از سرکه طبیعی و ارگانیک نقش بسزایی در تولید سیر ترشی تازه نیز دارد و تولید کنندگان سیر ترشی تازه میبایست به این نکته توجه کنند.

چگونه میتوانیم سیر ترشی تازه صد درصد طبیعی را خریداری کنیم ؟

شما برای نمونه و تست میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید و در ابتدا به مقدار کمی از سیر ترشی تازه و طبیعی مجموعه زرتوشه خریداری نمایید. بعد از مصرف و اطمینان از طبیعی بودن و ارگانیک بودن آن اقدام به سفارش در حجم بالا جهت فروش عمده سیر ترشی تازه نمایید.
این بهترین روش برای خرید مطمئن در سیر ترشی تازه و بقیه ترشی ها میباشد.

فروش ترشی سیر

فروش عمده سیر ترشی چند ساله

فروش ترشی سیر چند ساله بصورت عمده شاید در نگاه اول برای افرادی که خیلی اهل ترشی نباشند و مزاج آنها با سیر ترشی سازگار نباشد کمی غیر ممکن به نظر برسد.
اما سیر ترشی جزء معدود مواد غذایی و چاشنی هایی است که هر چه زمان آن  میگذرد به طعم و خواص آن نیز افزوده میشود. البته در بهترین حالت تا 7 سال میباشد.
آیا شما تاکنون فروش عمده سیر ترشی چند ساله را تجربه کرده اید؟
آیا از سود حاصل فروش عمده سیر ترشی چند ساله اطلاع دارید ؟
جواب تمام سوالهای شما توسط مشاورین ما حل خواهد شد و به شما بهترین سیر ترشی چند ساله با بهترین قیمت را تحویل میدهند. تا هم شما از فروش آن سود کنید و هم ما بتوانیم به درآمد خوبی برسیم. یک خرید و فروش کاملا برد برد.
سعی کرده ایم منصفانه رفتار کنیم تا از فروش عمده ترشی سیر چند ساله، مشتریهای بیشتری به سمت ما بیایند.

فروش ترشی سیر

فروش سیر ترشی صادراتی

فروش سیر ترشی صادراتی همانند ترشی های مختلف و محصولات دیگر تجربه بسیار شیرینی برای همه فروشندگان میباشد.
شاید برای خیلی ها آرزو باشد که در این حوزه وارد شوند. سیر ترشی با توجه به خواص داروئی آن در تمامی کشور ها همانند خیاشور صادراتی و ترشی های دیگر بسیار پر طرفدار میباشد.
فروشندگان سیر ترشی باید دقت کنند که بتوانند بدون واسطه ، فروش ترشی سیر صادراتی خود را بدست تاجر در کشور مقصد برسانند.

فروش سیر ترشی صادراتی به عراق و سوریه (Pickled garlic )

فروش سیر ترشی صادراتی به عراق ( Iraq ) و سوریه ( Syria )  با توجه به روابط خوب کشور ما با کشورهای عراق و سوریه در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته.
بسیاری از تولید کنندگان حوزه ترشیجات و مخصوصا سیر ترشی به فکر فروش سیر ترشی صادراتی خود به عراق و سوریه افتادند.
البته تولید کنندگان سیر ترشی باید دقت لازم در اخذ استانداردهای لازم برای صادر به کشور مقصد را دریافت نمایند تا بار آنها برگشت نخورد و شامل ضرر هنگفت نشوند.
مجموعه زرتوشه از سال 98 با لطف خدا توانسته قدمی جدی در زمینه صادرات سیر ترشی به عراق و سوریه بردارد و آماده فروش بهترین سیر ترشی صادراتی به مشتریان عزیز میباشد.

فروش ترشی سیر

خریدار سیر ترشی از تولیدکننده بصورت نقدی

خریدار سیر ترشی از تولیدکننده بصورت نقدی و با قیمت منصفانه میتواند بسیار دلگرم کننده برای تولید کنندگان این حوزه باشد.
باید در هنگام خرید به فکر زحمت تولید کننده  نیز باشیم تا آنها انگیزه بیشتری برای تولیدات بعدی خود داشته باشند. یکی از این انگیزه ها خرید نقدی سیر ترشی آنهاست و با قیمتی منصفانه ، نه گران و نه ارزان.
قصد فروش سیر ترشی خود بصورت نقدی را دارید ؟
همین حالا با ما تماس حاصل نمایید تا مستقیم با خریدار عمده سیر ترشی صحبت نمایید و محصول خود را بصورت نقدی بفروش برسانید.

 

1

  1. سلام
    خرید منصفانه باعت دلگرمی تولید کننده خانگی برای محصول باکیفیت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما