فروش ترشی انبه میناب درجه یک

فروش ترشی انبه میناب درجه یک که با استفاده از انبه کال و مرغوب تهیه میشوند و با آن مزه ترش و شیرین فوق العاده مشتریان زیادی از سرتاسر کشور دارند و هرروزه بر خریدارانش افزوده میشود، پررونق شده است.

فروش ترشی انبه میناب

طرز تهیه ترشی انبه میناب

ترشی انبه میناب از ترشیجات خوشمزه منطقه جنوب کشورمان است که در نقاط دیگر کشور بعنوان یک ترشی خاص و لاکچری بفروش میرسد و خوردن آن بهمراه غذا خارق العاده است.

مواد لازم:

  • انبه سبز کال 2 کیلو
  • سیر نیم کیلو
  • تخم گشنیز، گلپر، سیاه دانه، فلفل سیاه و قرمز هرکدام 3 قاشق غذاخوری ( تندی به دلخواه قابل تغییر است)
  • سرکه به اندازه لازم
  • زردچوبه یا زعفران بقدر کافی

انبه ها را بعد از پوست کندن و خارج کردن هسته ها به اندازه دلخواه تکه تکه میکنیم و با زردچوبه یا زعفران کاملا قاطی میکنیم تا کامل رنگ بگیرد و می گذاریم یک روز بماند تا خشک شود.

برای چیدن انبه در ظرف به ترتیب یه لایه انبه و یک لایه ادویجات و سیر خرد شده میریزیم تا ظرف کامل پر شود سپس سرکه میریزیم تا روی مواد را کاملا بپوشاند، در ظرف را محکم میبندیم و بعد ده روز که کمی آماده و نرم شد در یخچال نگه میداریم.

فروش ترشی انبه میناب

کارخانه ترشی انبه میناب

میناب بخاطر کشت انبه در مقدار زیاد و درگیر بودن عده زیادی از کشاورزان با انبه و محصولات آن، تولید و فروش ترشی انبه میناب تبدیل به وسیله ای برای امرار معاش مردم این منطقه شده، فلذا چند کارخانه ترشی انبه میناب در این منطقه تاسیس شدند.

برای تولید ترشیجات صنعتی بصورت بهداشتی و با بسته بندی هایی با اوزان مختلف قابل ارائه در سوپرمارکت های مواد غذایی، تولید ترشی انبه این شهر را به یک صنعت تبدیلی ( میوه انبه به ترشی انبه ) سود آور کردند و در عین حال باعث اشتغال زایی برا افراد بومی در این منطقه شده اند.

فروش ترشی انبه میناب

خرید عمده ترشی انبه میناب

ترشی انبه میناب تنها یکی از انواع ترشی انبه های تولید نقاط جنوبی کشور ایران است، استان های  سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر از مناطق تولیدکننده انبه و ترشی انبه ایران هستند، تولیدی های زیاد  ترشی انبه در میناب، نوعی ترشی انبه خوشمزه و خوش طعم را تهیه می کنند و آماده فروش هستند.

خرید عمده ترشی انبه میناب را بخاطر فروش فوق العاده ای که دارد از طریق پخش کنندگان عمده ترشی انبه انجام می شود و بین ترشی فروشی ها و انواع سوپرمارکت های کوچک و بزرگ پخش می شود.

فروش ترشی انبه میناب

فروش ترشی انبه میناب به قیمت درب کارخانه

ترشی انبه با استفاده میوه کال انبه که موعد آن اردیبهشت ماه قبل از شروع فصل خرما پزون و رسیده شدن انبه هاست، درست می شود.

مراحل تولید بعد از آمدن انبه به کارخانه به ترتیب:

  • شستشو
  • قطعه بندی کردن
  • رنگ دادن به انبه ها با استفاده از زردچوبه، زعفران و …
  • اضاف کردن طعم دهنده هایی مثل سیر و فلفل
  • و در نهایت پر کردن ظرف با سرکه و پلمپ کردن آن

فروش ترشی انبه میناب کارخانه ای بخاطر قیمت مناسب و طعم ملس و خوشمزه طرفدار زیادی دارد و خرید عمده ترشی انبه میناب به قیمت درب کارخانه به نفع خریدار و هم کارخانه دار است.

وبسایت زرتوشه اطلاعات لازم درباره ترشی انبه میناب رادر اختیار شما میگذارد.

جهت خرید و فروش ترشی انبه میناب با ما توسط تلفن و واتساپ در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما