عرضه کننده ترشی هفته بیجار خانگی

از آداب و رسوم قدیمی ایرانی ها در فصل زمستان ترشی انداختن بوده است انواع مختلف ترشی در منزل تهیه می شده است اما ترشی هفته بیجار خانگی جایگاه ویژه ای در بین مردم داشته است.
اکنون نیز در مراکز عرضه کننده ترشی هفته بیجار خانگی، این ترشی استقبال کنندگان زیادی دارد.
همانطور که از اسم این ترشی مشخص است هر موادی متناسب با سلیقه تان را می‌توانید در این ترشی جای دهید.
از جمله موادی که به طور معمول در ترشی هفته بیجار خانگی استفاده می‌شود شامل گل کلم، به، سیب زمینی ترشی، هویج، خیار، بادمجان، سیر، لوبیا سبز، فلفل سبز تند، سرکه سفید، سبزی ترشی و ادویه ترشی است.

ترشی هفته بیجار خانگی

نکته مهم در تهیه ترشی هفته بیجار خانگی

ادویه این ترشی است طعم فوق العاده ای به ترشی می‌دهد.

ترشی هفته بیجار خانگی

طرز تهیه ادویه ترشی هفته بیجار خانگی

این ادویه جادویی را می توانید از مراکز عرضه کننده ترشی هفته بیجار خانگی و یا عطاری ها تهیه کنید و یا آنرا در منزل آماده نمایید. تمام عطر و بوی ترشی هفته بیجار خانگی به این ادویه بستگی دارد.
این ادویه ها شامل پودر گلپر، پودر تخم گشنیز، دارچین، جوز هندی، سیاه و قرمز، پودر رازیانه، و سبزی های خشک، مرزه، ترخون،گشنیز و نعناع می‌شود.
برای درست کردن این ادویه خوش عطر و بو تمام مواد ذکر شده را آسیاب کرده و با هم مخلوط می‌کنیم و به مدت ۲ دقیقه در یک ماهیتابه تفت می‌دهیم، توجه کنید شعله گاز باید ملایم باشد تا ادویه ها نسوزد. این ادویه را می‌توانید برای مدتها درون شیشه در مکانی تاریک و خنک نگهداری کنید.

ترشی هفته بیجار خانگی

نکات طلایی تهیه ترشی هفته بیجار خانگی

اگر می‌خواهید ترشی شما ترد شود و طعم بهتری بگیرد شیشه های ترشی را در مکان های خنک و تاحدودی تاریک قرار دهید نور مستقیم آفتاب نباید به ترشی ها بتابد زیرا باعث نرم شدن و وارفتن ترشی می‌شود.
اگر می‌خواهید طعم ترش را در ترشی هفته بیجار خانگی ملایم تر کنید از آب جوشیده سرد شده استفاده کنید حتی می‌توانید به صورت نصف نصف آب جوشیده سرد شده و سرکه را مخلوط کنید.
این این آب باعث کپک زدن ترشی نمی‌شود و به هیچ عنوان آب جوشیده داغ یا آب نجوشیده به ترشی اضافه نکنید زیرا باعث کپک زدن و خراب شدن ترشی هفته بیجار خانگی می‌شود. ظروف ترشی که سر سفره می‌آورید را درونه دبه ترشی نریزید زیرا باعث کپک زدن بقیه ترشی ها می‌شود. به جای سرکه سفید از سرکه قرمز یا سرکه سیب هم می‌توان استفاده کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترشی هفته بیجار خانگی و همچنین فروشگاه های عرضه کننده ترشی هفته بیجار خانگی می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما