عرضه کننده ترشی فلفل مرغوب

ترشی فلفل از دیگر چاشنی هایی است که در کنار انواع غذاها مانند پلو ها استفاده می شود. ترشی فلفل از آنجا که طعم متفاوت و فوق‌العاده‌ای دارد در مراکز عرضه کننده ترشی فلفل مرغوب فروش بالایی دارد.

عرضه کننده ترشی فلفل مرغوب

ترشی فلفل در بازارهای عرضه کننده

ترشی فلفل مرغوب یافت می‌شود و همچنین می‌توانید آنرا در منزل تهیه کنید و پس از بیست روز ترشی فلفل را نوش جان کنید یا برای فصول سرد سال آن را کنار بگذارید. طرفداران اصلی ترشی ‌فلفل کسانی هستند که ذائقه تند دارند.

عرضه کننده ترشی فلفل مرغوب

طرز تهیه ترشی فلفل

برای تهیه این ترشی شما به نیم کیلو فلفل سبز تند یا شیرین، یک کیلو سرکه، دو بوته سیر، چند شاخه ریحان و ترخون و مقداری نمک نیاز دارید.
برای تهیه ترشی فلفل در مراکز عرضه کننده ترشی فلفل مرغوب، ابتدا فلفل ها را شسته و روی پارچه قرار می‌دهند تا کاملا خشک شود. در ظرفی ۳ لیوان آب و دو قاشق نمک را جوشانده و پس از سرد شدن آب و نمک، فلفل ها را درون آن ریخته و به مدت ۷۲ ساعت درون یخچال قرار می‌دهند.
پس از ۷۲ ساعت فلفل ها را از محلول در آورده و با یک خلال روی فلفل ها سوراخ ایجاد می‌کنند تا رطوبت آنها خارج شود سپس فلفل ها را درون یک بطری شیشه ای می‌ریزند و لابه لای آن سیر و ترخون و ریحان قرار می‌دهند. شیشه ها را تا سر آن پر از سرکه می‌کنند.
به گفته فروشگاه های عرضه کننده ترشی فلفل مرغوب بهتر است درب شیشه ها به مدت یک روز باز بماند سپس درب شیشه ها را بسته و به مدت ۸ تا ۱۲ روز درون یخچال قرار دهید.

عرضه کننده ترشی فلفل مرغوب

نکات مهم تهیه ترشی فلفل

برای اینکه ترشی فلفل ظاهر زیباتر داشته باشد بهتر است دم فلفل ها را جدا نکنید و همچنین برای جلوگیری از کپک زدن شیشه های ترشی باید کاملاً خشک باشد و رطوبت نداشته باشد.
قرار دادن فلفل ها در آب و نمک به دلیل این است که تلخی فلفل ها از بین برود و همینطور می‌توانید برای اینکه ترشی فلفل بهتری بگیرد پودر سیر و پودر موسیر به آن اضافه کنید.
مدت نگهداری این ترشی هفت ماهه است زیرا پس از آن فلفل ها شروع به تجزیه شدن در سرکه می‌کنند. بهتر است فلفل های زده دارا درون ترشی قرار ندهید.
برای اطلاع از عرضه کننده ترشی فلفل مرغوب و همچنین ویژگی های ترشی فلفل درجه یک می‌توانید از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما