خرید زیتون پرورده طارم بصورت عمده

خرید زیتون پرورده طارم بصورت عمده با رونق زیادی میان مشتریانی که نیاز به خرید مکرر این محصول پرفروش دارند، انجام می شود.

شرکت های مختلف پخش حضوری و سایت های فروش اینترنتی، زیتون پرورده طارم را در هر مقدار و کیفیتی عرضه می کنند ولی اگر به دنبال بهترین انواع زیتون پرورده اصل طارم با قیمت مناسب هستید با مجموعه زرتوشه تماس بگیرید.

خرید زیتون پرورده طارم

طارم قطب زیتون ایران

زیتون یک میوه روغنی با بافتی نرم و مزه بسیار تلخ است و به عنوان یکی ارزشمندترین میوه های جهان از لحاظ غذایی محسوب می شود، زیتون جزیی تفکیک ناپذیر از آشپزی مدیترانه ای است و به وفور در کنار غذاهای آنها استفاده می شود حتی زیتون را به عنوان غذای اصلی هم مصرف می کنند.

زیتون در نقاط مختلف ایران هم برداشت می شود منتها قطب تولید زیتون ایران را به نام شهرهای طارم و رودبار می شناسند، طارم در همسایگی جنوبی گیلان یکی از شهرستانهای زیتون خیز استان زنجان است و به خاطر تنوع باغات و زراعات مختلف در این خطه با هندوستان مقایسه می شود ولی زیتون محصولی است که طارم به خاطر آن شهرت دارد.

خرید زیتون پرورده طارم

زیتون طارم عامل اشتغالزایی

زیتون مهم ترین محصول زراعی و باغی شهرستان طارم است و بیشترین مقدار زمین های این منطقه به کاشت زیتون اختصاص داده شده است و تقریبا از همین طریق زمینه شغلی بسیاری از مردم طارم فراهم شده است، درآمد اکثریت جامعه طارم وابسته به کاشت، داشت، برداشت و زیتون چینی، فرآوری، فروش، حمل و نقل، پخش و صادرات زیتون می باشد.

فروش زیتون پرورده طارم، در اقصی نقاط کشور انجام می شود.

  • تهران
  • البرز
  • زنجان
  • همدان
  • مازندران
  • استان های جنوبی

برخی از بازار های هدف برای خرید زیتون پرورده طارم هستند.

خرید زیتون پرورده طارم

خواص مفید زیتون پرورده

ویژگی قابل توجه زیتون پرورده در خواص عالی آن بسیار مورد توجه عموم و تایید بزرگان علم سنتی و مدرن می باشد، زیتون به خودی خود خواص کم نظیر و خارق العاده ای دارد:

  • زیتون تاثیرات شگفت انگیزی در بیماری های التهابی همچون رماتیسم و آرتروز دارد.
  • بر سلامتی مغز و اعصاب و روان موثر است.
  • زیتون از تاثیر گذارترین میوه ها بر سلامت گوارش است و معمولا به عنوان ملین استفاده می شود.
  • زیتون طبیعت گرمی دارد و مصرف آن برای افراد با طبع سرد عالی است.
  • زیتون از منابع آهن است و در برطرف کردن کم خونی ها تاثیرات قابل ذکری دارد.

زیتون پرورده با وجود اضافه کردن ترکیباتی مفیدی مثل گردو و سیر به زیتون، طعم و مزه خوب و متفاوتی پیدا می کند و برای کسانی که زیتون کنسروی و شور را نمی پسندند، جایگزین خوبی است.

خرید زیتون پرورده طارم

نمایندگی فروش فراورده های زیتون طارم

در شهرهای مختلف کشور از جمله زنجان و تهران تولید کننده های بزرگ و کوچک، اقدام به خرید انواع زیتون خام و فرآوری نشده طارم می کنند و پس از طی مراحل مختلف تلخی زدایی و شور انداختن، تنوع بزرگی از محصولات را به فروش می رسانند.

  • زیتون کنسروی
  • زیتون پرورده
  • زیتون شکسته
  • زیتون با هسته و بی هسته
  • زیتون سیاه

برخی از دسته بندی های زیتون طارم در کشور ما هستند.

خرید زیتون پرورده طارم که یکی از مرغوب ترین پرورده های ایران است به وفور در سطح کشور ما انجام می شود که به صورت مداوم در نمایندگی فروش فراورده های زیتون طارم عرضه می شود.

خرید زیتون پرورده طارم

خرید زیتون پرورده طارم به صورت عمده

خرید زیتون پرورده طارم به صورت عمده، قیمت پایین تر و بهتری در مقابل خرید زیتون پرورده در مقادیر جزیی دارد، که با توجه به حذف هزینه های مکرر جابجایی و حمل و نقل و بسته بندی منطقی به نظر می رسد.

به طور کلی قیمت عمده فروشی زیتون پرورده طارم در مقایسه با فواید و تقاضای بالایی که دارد، خیلی مناسب است.

زیتون پرورده طارم از مرغوب ترین محصول زیتونی کشور است که به دلیل داشتن کیفیت بالا و اطمینان از داشتن مشتری، جزء پرفروش ترین ها در کشور است.

خرید زیتون پرورده طارم

مرکز فروش زیتون پرورده طارم

افزایش فرآوری زیتون طارم در یک دهه اخیر به اوج خود رسیده است، زمان زیادی از دورانی که زیتون خام و سبز طارم به صورت یکجا و با قیمت خیلی ارزان به کشورهای خارجی مثل گرجستان و روسیه فروخته می شد و به صورت محصولات فرآوری شده و با قیمتی گزاف به فروش بین المللی می رسیده، یعنی به نام طارم و به کام بیگانگان ولی خوشبختانه در چند سال اخیر شرایط و تجهیزات لازم برای گسترش کارخانجات در نقاط مختلف ایران جهت تولید انواع زیتون شور و پرورده طارم به وجود آمده است و این ایران است که توان راه اندازی صدها کارخانه و تولیدی زیتون پرورده طارم را دارد و مرکز فروش زیتون پرورده طارم، محصول فرآوری شده داخلی را نه تنها در داخل که به کشورهای دیگر صادر می کند.

خرید زیتون پرورده طارم

صادرات زیتون پرورده طارم

صادرات زیتون پرورده طارم به کشورهای مختلف مشتری ازجمله عراق، افغانستان، دبی و اروپای شرقی که طالب ترشی و شور ایرانی هستند، رونق زیادی دارد.

زیتون پرورده که برای صادرات آماده می شوند از انواع بهترین و با کیفیت ترین زیتون های طارم هستند که در شرایطی کاملا بهداشتی و در بسته بندی های با استاندارد بین المللی آماده می شوند.

نمایندگی های حضوری و اینترنتی متعددی در کشور ما، کار فروش زیتون پرورده طارم به مراکز خریدار خارجی را انجام می دهند.

خرید زیتون پرورده طارم در انواع صادراتی، در بین مشتریان داخلی هم مقبولیت زیادی دارد و با توجه به درجه بالای کیفی و ظاهر موردپسند، با وجود داشتن قیمتی بالاتر ولی خریداران خاص خود را دارد.

خرید زیتون پرورده طارم

سایت فروش زیتون پرورده طارم

امروزه زیتون پرورده طارم به صورت گسترده در فروشگاههای آنلاین اینترنتی خرید و فروش می شود، زیتون پرورده طارم یکی از مخلفات پرمصرف در بین انواع ترشیجات و شوریجات هست و به شیوه های مختلفی به مشتریان این چاشنی خوشمزه عرضه می شود.

سایت فروش زیتون پرورده طارم، محصول را با قیمتی خیلی مناسب تر از مراکز سنتی فروش، ارائه می کند ضمن اینکه خرید و فروش زیتون پرورده در سایت های اینترنتی به دور از واسطه ها و به صورت مستقیم بین تولیدکننده و خریدار صورت می گیرد که علاوه بر تعدیل قیمت ها، روند خرید و فروش زیتون پرورده طارم را ساده تر می کند.

شرکت اینترنتی زرتوشه، زیتون پرورده عمده باکیفیت و دارای سیب سلامت را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند.

اگر قصد خرید زیتون پرورده طارم عمده را دارید، از طریق تلفن یا واتساپ با زرتوشه در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما