خرید خیارشور شیشه ای از کارخانه

خرید خیارشور شیشه ای از کارخانه برای کسانی که قصد خرید خیارشور شیشه ای عمده با قیمت مناسب و به مقدار زیاد را دارند، اقتصادی ترین شیوه ممکن است.

مرکز خرید خیارشور شیشه ای در سایت های فروش آنلاین شوریجات، انواع مختلفی از برندهای خیارشور شیشه ای را برای مشتریان مختلف عرضه می کنند.

خرید خیارشور شیشه ای

مرکز خرید خیارشور درجه یک در ایران

خیارشور از معدود چاشنیجاتی است که با سابقه مصرف چند هزار ساله در کشورهای مختلف جهان بخصوص هند و چین، همچنان در دوران مدرن به عنوان چاشنی پرمصرف باقی مانده است.

سادگی در تهیه و طعم خیارشور راز این محبوبیت و ماندگاری است.

از خیارشور می توان به عنوان یکی از اجزای اصلی همه ساندویچ ها استفاده می شود و همچنین هم خوانی زیادی با غذاهای سنتی ایرانی دارد.

مرکز خرید خیارشور درجه یک در ایران، برای خرید و فروش انواع خیارشور مرغوب به مشتری های مختلف فعالیت می کند.

خرید خیارشور شیشه ای

خرید انواع خیارشور کارخانه ای

خیارشور خوشمزه در شهرهای زیادی از ایران تولید می شود ولی معروف ترین تولیدکننده های خیارشور علاوه بر شهرهای شمال، همدان و بروجرد هستند.

خیارشور همدان و بروجرد، نسبت به خیارشور شمال ماندگاری بیشتری دارند ولی خیارشور شمال به خاطر استفاده از سبزیجات معطر فوق العاده طعم و مزه عالی دارند.

کارخانجات خیارشور مختلف در این مناطق بهترین خیارشور های کشور را تولید می کنند که ضمن تولید انواع محصول خیارشور، از لحاظ رعایت موارد بهداشتی و استاندارد های غذایی وضعیت قابل قبولی دارند، این مراکز تولیدی، محصول را به طرق مختلفی با توجه به تقاضای مشتری می فروشند:

  • فروش فله
  • فروش خیارشور به صورت بسته بندی

خرید خیارشور شیشه ای

مزایای خرید خیارشور شیشه

بسته بندی خیارشور تاثیر زیادی بر طعم و مزه آن ندارد ولی بر روی قیمت آن و به تبع آن تقاضا موثر است.

خرید خیارشور شیشه ای همیشه با تقاضای زیاد به خصوص از سوی خریداران خانگی همراه است.

  • حجم کم موجود در شیشه
  • امکان جابجایی راحت
  • ماندگاری بالا
  • و اطمینان عمومی نسبت به بهداشتی بودن این بسته بندی

از دلایل محبوبیت خرید خیارشور شیشه ای است.

خرید خیارشور شیشه ای موجود در بازار ایران با کیفیت ها و انواع مختلفی امکان پذیر است، خیارشور شیشه ای محصول اصلی بسیاری از برند های معروف و معتبر خیارشور کشور هست.

اکثر این برندها صاحب مرکز خرید خیارشور شیشه ای برای مشتریان هستند.

خرید خیارشور شیشه ای

فروش انواع خیارشور بر اساس سایز بندی

خیار مورد استفاده  در خیارشور شیشه ای می تواند سایزبندی مختلفی داشته باشد و سایز خیارشورهایی که در کارخانجات خیارشور تولید می شود نام گذاری های مشخصی دارند:

  • خیارشور سوپر ویژه یا خیلی ریز که جزء گران ترین و لاکچری ترین خیارشور هاست
  • خیارشور ویژه که کمی بزرگتر از مدل سوپر ویژه است تقریبا به اندازه یک انگشت است و ترد و باکیفیت می باشد
  • خیارشور نول که معمول ترین و قابل قبول ترین سایز خیارشور بین متوسط افراد است با اندازه 7 تا 10 سانتی متری است، خیارشور نول نسبت به خیارشور های ویژه و سوپر ویژه بزرگتر است ولی به خاطر فراوانی بیشتر و قیمت ارزانتر، بیشترین مصرف را دارد.
  • نوع دیگر خیارشور، مدل ممتاز با اندازه های بزرگ خیار است که ارزانترین نمونه های خیارشور است و مناسب برای مراکزی که نیازمند خرید روزانه زیاد هستند.

خرید خیارشور شیشه ای

قیمت خرید خیارشور شیشه سال 1400

تصور بر این است که خرید خیارشور شیشه ای فقط خیارشور های ویژه و کوچک است در صورتیکه خرید خیارشور شیشه ای، تشکیل شده از همه چهار نوع خیارشور وجود دارد و فقط قیمت آن ها با هم متفاوت است.

قیمت خیارشور شیشه ای در سال 1400 افزایش قابل توجهی نسبت به سال های گذشته پیدا کرده است، مهم ترین دلایل این افزایش قیمت تورم شدیدی است که در اقتصاد کشور به صورت کلی بوجود آمده و با تاثیرگذاری بر همه قسمت های تولیدی و خدماتی به طور غیر مستقیم بر قیمت خرید خیارشور شیشه ای هم تاثیر گذاشته است.

مرکز خرید خیارشور شیشه ای با عرضه خیارشور در مقدار دلخواه و با قیمت عالی، پایین تر و به صرفه تر از قیمت خیارشور شیشه ای بازاری و شرکت های واسطه ای است.

خرید خیارشور شیشه ای

صادرات خیارشور شیشه به عراق و امارات

مهمترین مشتری خارجی مرکز خرید خیارشور شیشه ای ایران، وارد کننده های عراقی هستند.

عراق یکی از بزرگترین مصرف کننده های ترشیجات و شوریجات ایرانی است و هر سال واردات زیادی به خرید خیارشور شیشه ای اختصاص می دهد.

عراق کشور بزرگ و مذهبی در همسایگی غربی ایران است که هر سال کلی توریست مذهبی می پذیرد و قرابت های فرهنگی و غذایی زیادی با ایرانی ها دارند، بیشترین تعداد این توریست ها از کشور ما راهی عراق می شوند و طبیعتا صدها رستوران، هتل و غذاخوری برای تغذیه آنها منوی ایرانی ارائه می دهند.

مرکز خرید خیارشور شیشه ای صادراتی، مقدار زیادی از خیارشور شیشه ای درجه یک را به کشور امارات صادر می کند، اماراتی ها وارد کننده عمده مرغوب ترین خیارشور ایران هستند.

خرید خیارشور شیشه ای

خرید خیارشور صادراتی در تهران

خرید خیارشور شیشه ای صادراتی  از بین بهترین خیارشور های درجه یک تولیدی انتخاب می شود و تقاضای خیلی زیادی از سمت هم وطنان ایرانی برای خرید آن وجود دارد.

خرید خیارشور شیشه ای صادراتی  به صورت عمده فروشی سبب می شود که هزینه های خرید نهایی برای خریدار کاهش پیدا کند.

  • رستوران ها و غذاخوری های شیک
  • سوپر مارکت های و هایپر مارکت مناطق مرفه

خرید خیارشور شیشه ای صادراتی را برای ارائه باکیفیت ترین محصول به مشتری، به صورت عمده تهیه می کنند.

فروش این محصول عالی به سادگی و فراوانی در تهران، از طریق شعب مختلف فروش برندهای تولید کننده صورت می گیرد.

خرید خیارشور شیشه ای

مرکز خرید اینترنتی خیارشور شیشه ای

یکی از انواع روش های خرید خیارشور شیشه ای در کشور، خرید اینترنتی این محصول از شرکت های اینترنتی است.

خرید از شرکت های اینترنتی بعد از چند سال کرونایی و نزدیکی بیشتر افراد به خدمات غیر حضوری، علاقه مندان بیشتری پیدا کرده و افراد و مراکز بیشتری به این طریقه مدرن خرید و فروش اعتماد کرده اند.

  • زمان کمتر
  • هزینه پایین تر
  • خرید بدون واسطه
  • و استفاده از خدمات غیر حضوری

از مزایای خرید خیارشور شیشه ای از مراکز اینترنتی است.

مجموعه اینترنتی زرتوشه از معتبرترین شرکت های اینترنتی است که مرکز خرید خیارشور شیشه ای صادراتی در ایران است و تمام محصولات ارائه شده زرتوشه، سیب سلامت دارند.

جهت خرید خیارشور شیشه ای از طریق تلفن و واتساپ با کارشناس زرتوشه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما