خرید خیارشور حلب به قیمت درب کارخانه

خرید خیارشور حلب به قیمت درب کارخانه از لحاظ اقتصادی چه مزایایی نصیب خریدار می کند؟ و آیا خرید اینترنتی خیارشور حلب در کشور ما امکان پذیر است؟

مراکز فروش خیارشور حلب در ایران بیشترین فروش خیارشور را نسبت به انواع دیگر بسته بندی و فله ای دارند و فعالیت گسترده ای از طریق فروش سنتی حضوری و روش اینترنتی غیرحضوری دارند.

خرید خیارشور حلب

خرید خیارشور پرمصرف ترین چاشنی کشور

خیارشور چاشنی محبوبی است که با وجود اینکه در رقابت انواع ترشیجات و شوریجات قرار دارد باز هم رتبه اول مصرف را در همه جای کشور دارد، خیارشور از لحاظ طعم و مزه قابلیت سازگار شدن با بیشتر غذا ها و سس ها را دارد و می توان خیارشور را در کنار خوراکی های مختلفی سرو کرد.

تصور خوردن یک ساندویچ همبرگر یا فلافل بدون خیارشور کمی سخت است و شاید این فرهنگ برای همه نهادینه شده است که خیارشور برای طعم دهی فست فودها در کنار آنها وجود دارد.

خیارشور ضمن اینکه بافت حجیمی دارد و در کنار سیر کنندگی بسیار کم کالری است می تواند به جای بسیاری از سس ها استفاده شود و تاثیر زیادی در کنترل افزایش وزن داشته باشد.

خرید خیارشور حلب

انواع خیارشور بسته بندی شده

بخش بزرگ خیارشوری که در بازار ایران وجود دارد علاوه بر خیارشور تولید خانگی، شامل خیارشور صنعتی می شود.

تنوع خریداران خیارشور و گوناگونی در شرایط خرید و نیازهایشان سبب شده عرضه خیارشور کارخانه ای در انواع متفاوتی باشد، بیشترین تنوعی که در این خیارشور ها وجود دارد مربوط به اندازه خیارشور و نوع بسته بندی آن است.

  • خرید خیارشور حلبی
  • خیارشور دبه ای
  • بسته بندی شیشه ای

رایج ترین بسته بندی ها هستند البته قالب های جدیدتری هم مثل خیارشور وکیوم شده در این سال ها به بازار مصرف اضافه شده ولی هنوز فراگیر نشده است.

هریک از این بسته بندی ها معایب و مزایایی دارند که باعث تفاوت در قیمت و میزان تقاضای آنها می شود.

خرید خیارشور حلب

کارخانجات تولید خیارشور حلب

مهمترین دلایلی که برای تقاضای زیاد خرید خیارشور حلب در ایران وجود دارد:

  • ماندگاری بالایی است که خیارشور در این نوع بسته بندی دارد
  • خرید و فروش عمده و بهداشتی خیارشور با این بسته بندی به راحتی انجام می شود
  • و خرید خیارشور حلب برای ارسال به مناطق دور بخاطر بسته بندی آسیب ناپذیرش بسیار مناسب است.

کارخانه خیارشور حلب با تولید بهترین خیارشور مرغوب نه تنها بخشی از خیارشور مصرفی در مراکز فروش داخلی را تامین می کند صادرات زیادی به کشورهای خارجی هم دارد.

این کارخانجات با بهترین دستگاه های اتوماتیک برای شستشو، تفکیک، پاستوریزاسیون و بسته بندی، روزانه حجم زیاد خیارشور حلب تولید و به بازار می فرستند.

در اندازه های مختلفی انجام می شود. دو نمونه  17 کیلویی و 4 کیلویی رایج ترین اندازه های خرید خیارشور حلبی هستند.

خرید خیارشور حلب

قیمت خرید خیارشور حلب

قیمت خرید خیارشور حلبی در شهرهای مختلف ایران متفاوت است، واضح است که قیمت خرید خیارشور حلبی در مناطق تامین کننده خیارشور ارزانتر از نقاط دیگر است:

  • مازندران
  • گیلان
  • گلستان
  • خراسان رضوی
  • همدان

از تامین کنندگان اصلی خیارشور ایران هستند.

کشت بالای صیفیجاتی مثل خیار در این نقاط باعث شده زمینه راه اندازی کارخانجات خیارشور فراهم شده.

  • فراوانی مواد اولیه
  • تقاضای زیاد خیارشور در کشور
  • زمینه صادرات این محصول
  • و سابقه دیرینه ایرانی ها در تهیه انواع خیارشور

باعث رونق کارخانه های خیارشور در کشور شده و روز به روز تعداد بیشتری از آنها اضافه می شوند.

خرید خیارشور حلب

مرکز خرید خیارشور شمال

در شمال کشور مراکز و نمایندگی های خرید و فروش خیارشور، کار ارسال خیارشور به همه مناطق را انجام می دهند و مراکز متعددی در بقیه شهرها برای فروش خیارشور شمال هست.

شهرهایی مثل تهران، کرج و شهرهای نزدیک تر به شمال، خیارشور شمال را با قیمت پایین تری تهیه می کنند ولی برخی از شهرهایی که از مبدا تولید خیارشور دور تر هستند برای خرید خیارشور حلب و یا با بسته بندی های دیگر باید هزینه های بیشتری بپردازند، هزینه های مربوط به مناسبات خرید و رفت و آمد و اتلاف وقت همگی باعث قیمت تمام شده بیشتری می شود و به ناچار در این نقاط سود خرید و فروش خیارشور حلبی کمتر خواهد بود.

سایت زرتوشه باکیفیت ترین خیارشور حلبی کشور را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند.

خرید خیارشور حلب

نمایندگی پخش خیارشور ارزان

خیارشور به خاطر مصرف بالایی که دارد هم در خانه تهیه می شود و در کارخانه، اما مسئله مهمی که در طعم و مزه و کیفیت خیارشور موثر است، مواد تشکیل دهنده آن است.

کارخانه های خیارشور با استفاده از بهترین خیارهای سبز و ترد در تهیه خیار شور

و اضافه کردن سبزیجاتی مثل سیر و ترخون، خوش طعم ترین خیارشور ها رو تولید می کنند.

این کارخانجات با خرید عمده خیار از مزارع با قیمت کم، محصول خیارشور با قیمت نهایی کمتری به بازار می فرستند که مناسب خرید خیارشور حلب از سوی مراکزی است که نیاز زیاد به خیارشور حلب به صورت مداوم دارند.

کارخانجات تولید خیارشور، نمایندگی های فروش در سراسر کشور برای فروش محصولات خود دارند و پخش خیارشور در مناطق مختلف با ارزانترین قیمت را صورت می دهند.

خرید خیارشور حلب

مراکز خرید خیارشور حلب

مراکزی در کشور وجود دارند که نیازمند خرید خیارشور حلبی به مقدار زیاد هستند:

  • رستورانهای بزرگ و کوچک
  • ساندویچی
  • پیتزا فروشی
  • فلافلی ها
  • غذاخوری های بین راهی
  • و مغازه های ترشی و شور فروشی

این مراکز هر روز مقدار زیاد از خیارشور مصرف می کنند و عاقلانه ترین تصمیم برای آنها، خرید خیارشور بصورت یکجا و عمده است به این طریق هم قیمت کمتری بابت محصول می پردازند و همچنین هزینه های حمل و نقل  مداوم ارسال محصول کاهش می یابد.

خرید خیارشور حلب

خرید خیارشور حلب با ارزانترین قیمت

برای خرید خیارشور حلب با ارزانترین قیمت، کافی است با کارشناسان فروش حوزه خیارشوردر سایت زرتوشه تماس بگیرید، خرید خیارشور حلبی عمده در هرمقداری که مورد احتیاج تان باشد به قیمت درب کارخانه و بدون پرداخت هزینه های اضافه به شما عرضه می شود، روند فروش خیارشور در سایت زرتوشه شرایط آسان و مستقیم را بدون دغدغه های درگیری با واسطه ها در اختیار شما می گذارد.

جهت خرید، از طریق تلفن و یا واتساپ با ما در تماس باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما