خرید ترشی شمال به صورت عمده

 خرید ترشی شمال به صورت عمده در کارگاههای تولید ترشی در شمال امکان پذیر می باشد.  دوستان عزیز در هنگام خرید ترشی شمال می بایست اطلاعات کافی جهت خرید ترشی شمال را داشته باشند.  یکی از موارد مهمی که جهت خرید ترشی باید توجه شود بحث سیب سلامت می باشد.  چنانچه کارگاه  یا کارخانه‌ای در بسته بندی های خود از سیب سلامت استفاده نمی کند نباید خرید انجام داد.

خرید ترشی شمال

خرید ترشی شمال با قیمت مناسب

خرید ترشی شمال با قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. آیا تا به حال به شمال ایران سفر کرده اید؟
 اگر به شمال ایران سفر کرده باشید مطمئناً در مسیر مسافرت خود مغازه ها و سوپرمارکت های فراوانی را مشاهده می کنید که شما را دعوت به خرید ترشی شمال میکنند. ترشی شمال با طعم و مزه بسیار خوشمزه چشمهای همه را به خود خیره می کند.
ترشی های شمال در دبه های بزرگ به صورت عمده و فله قابل عرضه می باشد. 

روش تهیه ترشی بادمجان شمالی

مواد لازم

  • بادمجان    1 کیلو
  • تخم گشنیز و گلپر   یک قاشق مرباخوری
  • سیر  یک بوته
  • فلفل سبز تند  ۲ عدد
  • سبزیجات معطر (ترخان ، شوید، جعفری، نعنا، مرزه )   ۲۵۰ گرم
  • نمک   یک قاشق مرباخوری
  • فلفل قرمز یا سیاه (پودر )    یک قاشق چای خوری
  • سرکه   به میزان لازم

طرز تهیه

  1. بادمجان‌ها را ابتدا به صورت کمی درشت تر خرد می کنیم. بعد از آن را درون قابلمه می ریزیم و با سرکه می پزیم. باید حواسمان باشد که وقتی بادمجان ها کامل پخته نشده آنها را درون چرخ گوشت یا وسیله ای که بشود آن را چرخ کرد می ریزیم تا کاملاً چرخ شود. در این مرحله می توانید سیر پوست کنده و فلفل سبز تند را نیز چرخ کنید.

نکته: برای ترشی انداختن حتماً نباید بادمجان ها را پوست کنید اما در صورت تمایل خودتان می توانید آنها را پوست کنید و بعد چرخ کنید.

  1. سبزی های خریداری شده را ابتدا شسته و بعد خرد می کنیم. بر روی پارچه ای پهن می کنیم تا آب آن برود.
  2. موادی را که چرخ کرده ایم با هم مخلوط می کنیم و تخم گشنیز، گلپر، نمک، پودر فلفل را به آنها اضافه می کنیم و درون ظرف ترشی می ریزیم. در آخر به اندازه کافی سرکه اضافه می کنیم تا کاملاً روی آنها را بپوشاند. درب ظرف را بسته و در جای خنک می گذاریم. ترشی ما بعد از مدت کوتاهی آماده مصرف می باشد.
    شما میتوانید جهت خرید ترشی شمال که طرز تهیه یکی از آنها را در شرح بالا توضیح داده ایم با ما در ارتباط باشید.
 خرید ترشی شمال با قیمت مناسب

مرکز خرید و فروش ترشیجات شمال

مرکز خرید و فروش ترشیجات شمال در استان مازندران در شهرهای مختلفی صورت می گیرد. از جمله مهمترین شهر ها که در آنها خرید ترشی شمال صورت می پذیرد می توان به شهرهای بابل ، ساری ، قائمشهر ، بهشهر ، بابلسر ، چالوس ، آمل ، نور و گلوگاه اشاره کرد.

خرید ترشی شمال

خرید و فروش عمده ترشی شمال در سال 99

خرید و فروش عمده ترشی شمال در سال 99 همانند سال 98 پر رونق بوده ولی به علت شیوع بیماری covid-19 ، بیشتر بصورت بسته بندی و شرکتی به فروش میرسد.
چنانچه قصد خرید و فروش عمده ترشی شمال در سال 99 بصورت کارخانه ای و فله ای را دارید میتوانید با مشاورین شرکت در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما