خرید بدون واسطه خیار شور فوری

کارخانجات برای تولید بیشتر خود از روش خیار شور فوری یا یک روزه استفاده می کنند و آن را بدون واسطه به صورت عمده و مستقیم در سراسر ایران عرضه می کنند.
روش های خرید بسیاری در قرن 21 وجود دارد که هر شخص کاملا اختیاری آن را انتخاب می کند، بیشتر افراد مخصوصا کسبه های بازاری قیمت مد نظرشان است و راه هایی را انتخاب می کنند که از حداقل قیمت در آن بین استفاده شده باشد.
کارخانجات و نمایندگی های بزرگ پخش خیارشور نمی توانند خیارشور را در دراز مدت نگه دارند تا خیارشور رسیده و جا افتاده شود، این نوع از فروشندگان پخش خیارشور را از روش یک روزه تولید می کنند تا سرعت تولید خود را بالا ببرند.

خیار شور فوری

روش تهیه سریع، برای دوستداران خیار شور فوری

اگر شما هم همانند من و بسیاری افراد دیگر علاقه مند به خیارشور هستید و قصد تهیه آن را دارید می توانید با استفاده از این روش در کوتاه ترین زمان ممکن آن را آماده و نوش جان کنید.
پس از تهیه مواد اصلی، خیار و سبزی های معطر را بشویید صبر کنید تا کاملا خشک شوند سپس بر روی خیار با خلال دندان سوراخ های را ایجاد کنید سپس در ظرف آب و نمک و سرکه بجوشانید.
از قبل ظرف خیارشور را آماده کنید و در آن سبزی های معطر را خورد کنید موادی را که جوشاندید در ظرف بریزید و در محیطی خنک، ترجیحا در یخچال بگذارید.
نکته مهم مقدار سرکه مصرفی شما برای جوشاندن باید نصف آب باشد.

خیار شور فوری

مقدار نمک در خیارشور!

در تهیه ترشی خیارشور باید بسیاری از نکات را در نظر گرفت تا ترشی عالی درست شود.
بسیاری سوال دارند چه میزان نمک در ترشی استفاده کنیم تا به سلامت ما آسیبی نرسد، برخی با توجه به استفاده خود می گویند 16 لیوان آب معادلش یک لیوان نمک، اما اندازه لیوان ها یکسان نبوده و نمی توان به این حرف ها اکتفا کرد، نمک به میزان دلخواه و کاملا بسته به مزاج دارد.
نکته مهم دیگر که می توان در اینجا اشاره کرد استفاده از نمک سنگ است اگر از این نوع نمک استفاده کنید خیارها له نمی شوند.

خیار شور فوری

حذف واسطه ها

وجود واسطه ها همیشه هم مفید نبوده، بزرگ ترین عیب وجود واسطه و هزینه های اضافی است باروش های جدیدی همچون نمایندگی ها و راهی مانند سایت های آنلاین دیگر نیازی به واسطه و هزینه های گزاف نیست.
هر فروشنده و عرضه کننده ای می تواند محصول خود را به صورت مستقیم به فروشگاه های سطح شهر برساند یا از طریق راه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی محصول خود را با کمترین هزینه ها به فروش برساند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما