بازار فروش خیارشور در ایران بصورت عمده

بازار فروش خیار شور در ایران به صورت عمده با توجه به مصرف اکثر خانواده های ایرانی از خیارشور در کنار غذاها به عنوان چاشنی و هم در بعضی از غذاهای معروف مانند سالاد الویه و غذاهای دیگر، بسیار پرطرفدار می باشد. اما نکته ای که خریداران عزیز در هنگام خرید خیارشور در بازار فروش خیارشور باید به آن توجه کنند بحث کیفیت خیار می باشد خیارشور مرغوب باید ترد و شکننده باشد. اگر شما جزء افرادی هستید که فقط از خیارشور شیشه ای استفاده می کنید زمان تولیدشدن خیارشور را بررسی کنید.

بازار فروش خیارشور

بازار فروش عمده خیارشور دبه ای در تهران

خیارشور یکی از چاشنی های لذیذی است که ما ایرانی ها از آن استفاده های فراوانی می کنیم  و آن را با برخی از غذاهای مدرن و سنتی خود سرو می کنیم و از طعم خوش آن لذت می بریم، به همین سبب است که فروش عمده خیارشور به صورت بسته بندی شده و فله ای در کشورمان از رونق خاصی برخوردار است.

خیار شور دبه ای با طعم مناسب، هزینه بسته بندی مناسب،  قیمت به صرفه و البته ماندگاری پایین، نود درصد تولید خیارشور فله در کشور را به خود اختصاص داده است.

مشتریان خیار شور دبه ای در تهران عبارت هستند از:

  • سوپر مارکت ها
  • فروشگاه های انواع ترشیجات و شوریجات
  • رستوران ها و  فست فودی ها
  • مراکز فروش مواد غذایی

بازار فروش خیارشور

خرید و فروش عمده خیارشور حلبی در بازار

بازار فروش خیارشور در کشور به دلیل اینکه این چاشنی فوق العاده بسیار پرطرفدار می باشد، رونق فراوانی دارد. تولید کنندگان خیار شور این محصول را برای ارائه به بازاربه طرق مختلفی همچون به شکل حلبی یا دبه ای، بسته بندی و آماده سازی می کنند. تولید کنندگان ‌خیارشور حلبی علاوه بر تامین  نیاز کشور، به صادرات خیارشور حلبی به کشور های اروپایی و همسایه نیز می پردازند.

خیار شور حلبی به دلیل ماندگاری بیشتر و انبارداری ساده تر مناسب صادرات نیز می باشد.

خریداران عمده خیارشورهای حلبی در کشور ما عموما فست فودیها و رستوران دارانی هستند که در کنار همه غذاهای ارائه شده، خیارشور و ترشی را سرو می نمایند.

بازار فروش خیارشور

بازار فروش خیارشور فله ای به صورت اینترنتی

در کشور خریداران زیادی به دنبال انواع خیار شور فله ای هستند که می توانند به روش های مختلف نسبت به خریداری اقدام کنند. خیارشور های فله را می توان از  سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، مراکز فروش ترشیجات و شوریجات و تولیدی ها تهیه کرد. اما بهترین و سریع ترین روش ممکن بخصوص در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، خرید اینترنتی و آنلاین خیارشور می باشد.

بازار فروش خیارشور

پخش عمده انواع خیارشور در تهران

شرکت های پخش زیادی در سطح تهران وجود دارد که ارائه انواع خیارشور به صورت عمده را به عهده دارند. انواع خیار شور عرضه شده توسط این شرکت ها شامل خیارشورهای بسته بندی و شیشه ای در ابعاد مختلف و خیار شور های فله ای به صورت دبه ای یا حلبی می باشد.

بازار فروش خیار شور فله ای به مراتب نسبت به قیمت خیارشور به صورت بسته بندی برای مشتری ارزان تر و به صرفه تر تمام خواهد شد.

فروش کلی و عمده اغلب توسط نمایندگی ها و عمده فروشان انجام می شود و نرخی مناسب تر از فروش جزئی محصول دارد و هم به نفع خریدار و هم فروشنده است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما